Przetargi.pl
Wykonanie remontu elewacji budynku szkoły w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie

Powiat Krakowski ogłasza przetarg

  • Adres: 30-037 Kraków, Al. Słowackiego 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6344266 w. 11 , fax. 012 6335294
  • Data zamieszczenia: 2009-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Krakowski
    Al. Słowackiego 20 20
    30-037 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6344266 w. 11, fax. 012 6335294
    REGON: 35155486700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu elewacji budynku szkoły w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowo-budowlano-montażowych w Zespole Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Czernichowie, obejmujących: 1.1Wykonanie remontu elewacji ; 1.2Wymianę stolarki okiennej w piwnicy skrzydła południowego; 1.3Wykonanie opaski chodnikowej wokół budynku i odwodnienie terenu; 1.4Remont gzymsów ; 1.5Remont sterczyn drewnianych ganków; 1.6Remont balkonu; 1.7Remont schodów zewnętrznych 1.8Wymianę obróbek blacharskich: gzymsów, parapetów zewnętrznych, itp. z blachy powlekanej w kolorze dachówki;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości 8 000 zł do dnia 29.07.2009 r. do godz.11.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze tzn. każde z wykazanych zamówień musi obejmować roboty budowlane w tym elewacyjne ( remont elewacji - wykonanie tynków zewnętrznych elewacji). Wartość robót budowlanych (bez robót instalacyjnych) w tym elewacyjnych wykonanych w ramach każdego z wykazanych zamówień musi wynosić min. 300 000 zł netto. W ramach wykazanych zamówień jedno musi obejmować prace na obiekcie zabytkowym. c)dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym, d)dysponują osobami, lub będą dysponować osobami (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba ta musi wykazać również przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. e)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f)nie polegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w złożonych oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w części B pkt. II SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie tych warunków będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę należy złożyć na formularzu oferty (wg Formularza nr1), załączyć spis załączników w kolejności j.n. z podaniem odpowiednich numerów strony oferty oraz załączyć ponumerowane wg następującej kolejności załączniki: 1Formularz oferty - wg Formularza nr 1. 2Tabela elementów scalonych - wg Formularza nr 2. 3Wykaz stawek i narzutów - wg Formularza nr 3. 4Doświadczenie wykonawcy - wg Formularza nr 4. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o których mowa w cz. B pkt. I 1b siwz. Do każdego wykazanego zamówienia należy załączyć dokument potwierdzający wykonanie zamówienia z należytą starannością 5Wykaz personelu odpowiedzialnego za realizację zamówienia - wg Formularza nr 5. Należy załączyć potwierdzenia: posiadania właściwych uprawnień zawodowych oraz przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 6Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt.5 tabeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 7Oświadczenie Wykonawcy - wg Formularza nr 6. 8Dokument świadczący o dopuszczeniu do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9Pełnomocnictwo pracownika/osoby do reprezentowania wykonawcy w postępowaniach przetargowych w tym podpisywania dokumentów przetargowych, jeżeli nie wynika to z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), o którym mowa w pkt. 8 niniejszej tabeli. 10Aktualne zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 11Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłatami i podatkami lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub zaświadczenie o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiane nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 12Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14Dowód wpłacenia wadium - kserokopia 15Wzór umowy (stanowiący załącznik do SIWZ) - parafowany przez upoważnione osoby. 16Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Wypełniając formularz ofertowy, składając oświadczenie (Formularz nr 1), jak również wypełniając inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu np.: nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. Każdy z członków konsorcjum musi oddzielnie złożyć dokumenty wymienione w punkcie II. 7, 8, 10 - 13. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Uwaga: W przypadku podmiotów występujących wspólnie do oferty należy załączyć pełnomocnictwo lidera konsorcjum. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 17Kosztorys ofertowy -sporządzony metodą szczegółową

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach