Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze a także w sali nr 11 na I piętrze oraz montaż wykładziny PCV w salach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny w budynku Gimnazjum nr 1 im. O. i A. Małkowskich w Zakopanem.

Gimnazjum Nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Nowotarska 42
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 20 68 320 , fax. 018 2068320
  • Data zamieszczenia: 2015-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 1 im. Olgi i Andrzeja Małkowskich
    ul. Nowotarska 42 42
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 0-18 20 68 320, fax. 018 2068320
    REGON: 49197703600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.g1zakopane.szkolnastrona.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze a także w sali nr 11 na I piętrze oraz montaż wykładziny PCV w salach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny w budynku Gimnazjum nr 1 im. O. i A. Małkowskich w Zakopanem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidziany zakres prac obejmuje m.in.: 1. Remont instalacji elektrycznej wewnętrznej na parterze i w sali nr 11 na I pietrze budynku Ogólny zakres prac obejmuje wykonanie: - TABLICY ROZDZIELCZEJ RG - TABLICY ROZDZIELCZEJ TKomp - TABLICY ROZDZIELCZEJ 0T1 - TABLICY ROZDZIELCZEJ 0T2 - LINII ZASILAJĄCYCH. - INSTALACJI OŚWIETLENIA I GNIAZD WTYCZKOWYCH - UKŁADANIA PRZEWODÓW - ROBÓT DEMONTAŻOWYCH - PRZENIESIENIA INSTALAJICCTV, ALARMOWEJ, TELEFONICZNEJ i DZWONKOWEJ Z POM.0.23 DO POMIESZCZENIA PORTIERNI 2. Montaż wykładziny PCV w klasach 8, 9, 10, 18, gabinet medyczny, Ogólny zakres prac: - DEMONTAŻ ISTNIEJĄCYCH PODŁÓG, - PRZYGOTOWANIE PODŁOŻA POD WYKŁADZINY, - MONTAŻ WYKŁADZINY PCV. Warunki jakie stawia Zamawiający w przedmiotowym zamówieniu: 1. Wykonawca na wykonane roboty udzieli, co najmniej 36 miesięcy gwarancji licząc od daty ostatecznego odbioru robót. 2. Wykonawca dostarczy atesty na wszystkie materiały użyte podczas wykonywania prac. 3.Wykonawca zakończy roboty remontowe instalacji elektrycznej badaniem/pomiarami z potwierdzeniem poprzez protokoły zgodne z obowiązującymi przepisami. - obwodu elektrycznego niskiego napięcia, - rezystancji izolacji obwodów TNS TNC - ochrony przed porażeniem przez samoczynne wyłączenie TNCTNS - zabezpieczeń różnicowoprądowych - oświetlenia sztucznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 4 500,00 zł ( słownie; cztery tysiące pięćset złotych ) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 2. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Szkoły 59 1240 4748 1111 0000 4878 1699 Wadium ma znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 30 czerwca 2015 r. do godz. 12:00 Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 29 czerwca 2015r. do godz. 12:00 w Sekretariacie Szkoły. UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzialona gwarancja na wykonywane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.g1zakopane.szkolnastrona.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach