Przetargi.pl
Wykonanie nadbudowy wraz z przebudową budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem przy ul. Partyzantów 1/5 - roboty wykończeniowe

Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Chramcówki 15
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2017100 w. 30 , fax. (018) 2017104
  • Data zamieszczenia: 2014-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Zakopanem Zarząd Powiatu Tatrzańskiego
    ul. Chramcówki 15 15
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2017100 w. 30, fax. (018) 2017104
    REGON: 49189329100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tatry.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nadbudowy wraz z przebudową budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem przy ul. Partyzantów 1/5 - roboty wykończeniowe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem przetargu jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego roboty budowlane polegające na wykonaniu nadbudowy wraz z przebudową budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem przy ul. Partyzantów 1/5 - roboty wykończeniowe, które w szczególności swym zakresem obejmują: 1) Wykonanie robót w zakresie instalacji elektrycznych, 2) Wykonanie robót instalacyjnych przeciwpożarowych, 3) Wykonanie robót wykończeniowych, 4) Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej, 5) Wykonanie pokryć podłóg i ścian, 6) Wykonanie robót malarskich, zgodnie dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 10 do SIWZ, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 11 do SIWZ oraz zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 12 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia zawiera: 1) Dokumentacja projektowa - załącznik Nr 10 do SIWZ, 2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - Załącznik Nr 11 do SIWZ - w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) Przedmiar robót - Załącznik Nr 12 do SIWZ. UWAGA!!! Zamawiający informuje i wyjaśnia, że dokumentacja porojektowa, o której mowa w Załączniku Nr 10 do SIWZ, jest udostępniona nie w pełnym zakresie, gdyż zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia publicznego obejmuje wykonanie: - Na 5-tej kondygnacji nadziemnej - poddaszu: robót wykończeniowych pod klucz zgodnie z projektem (m.in. tynki, gładzie szpachlowe, posadzki itp. oraz dokończenie instalacji - montaż osprzętu); - W klatce schodowej zachodniej (części wysokiej budynku): robót w zakresie schodów wewnętrznych przy północnym wyjściu ewakuacyjnym oraz m.in. malowania klatki schodowej i montażu przytrzymywaczy elektrycznych drzwi; - W klatce schodowej wschodniej (części wysokiej budynku) m.in.: robót w zakresie wykonania północnego wyjścia ewakuacyjnego, wykończenia całego szybu windowego i przedłużenia kabli elektrycznych; robót w zakresie wschodnich pomieszczeń części wysokiej budynku (m.in. 1-go i 2-go piętra), robót w zakresie wykonania sanitariatów zlokalizowanych przy szybie windowym, wydzielenia pożarowego całej klatki schodowej, montażu przytrzymywaczy elektrycznych drzwi i wykonania instalacji oddymiania -kompatybilnej z istniejącą instalacją klatki zachodniej oraz dodatkowo umożliwiającą komunikację z windą osobową (możliwość połączenia z układem sterującym windy i uruchomienia procedury p.poż. windy - zjazdu do wyjścia ewakuacyjnego, otwarcia i zablokowania drzwi w pozycji otwartej). W zakres przedmiotowy niniejszego zamówienia publicznego nie wchodzą: - Dostawa i montaż windy osobowej, - Termomodernizacja i witryny aluminiowe ZS1 i ZS2, - Roboty w zakresie małej architektury. W związku z powyższym Zamawiający udostępnił Wykonawcą część dokumentacji projektówej, którą objęty jest zakres niniejszego zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że ilekroć w niniejszej SIWZ i dokumentacji, o której mowa powyżej, przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza ujęcie w składanej ofercie przetargowej, a następnie zastosowanie w trakcie realizacji robót innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji, o której mowa wyżej, pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do oferty przetargowej dołączył stosowne dokumenty uwiarygodniające, że te materiały i urządzenia posiadają w szczególności parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne nie gorsze od określonych w tej dokumentacji. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji technicznej koszty jej przeprojektowania poniesie Wykonawca. Ponadto Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy proponowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia zamienne, inne niż określone w dokumentacji, o której mowa wyżej, posiadają parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne gorsze od określonych w tej dokumentacji, spowoduje to uznanie przez Zamawiającego, że złożona oferta nie odpowiada treści SIWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i zostanie z niniejszego postępowania przetargowego odrzucona
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu i składając ofertę przetargową Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.tatry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach