Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg
- Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, os. Dłubacze
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 182620910 , fax. 182620936
- Data zamieszczenia: 2019-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
os. Dłubacze 160
34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
tel. 182620910, fax. 182620936
REGON: 491892587 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dróg w Gminie Ochotnica Dolna: 1/ część I zamówienia - Modernizacja/remont dróg dojazdowych do pól os. Ligasy w miejscowości Ochotnica Dolna oraz os. Zabaście (Cyrhla) w miejscowości Tylmanowa o długości 580m 2/ część II zamówienia - Remont drogi gminnej w os. Gabrysie w Tylmanowej (nawierzchnia betonowa) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dróg w Gminie Ochotnica Dolna: 1/ część I zamówienia - Modernizacja/remont dróg dojazdowych do pól os. Ligasy w miejscowości Ochotnica Dolna oraz os. Zabaście (Cyrhla) w miejscowości Tylmanowa o długości 580m 2/ część II zamówienia - Remont drogi gminnej w os. Gabrysie w Tylmanowej (nawierzchnia betonowa) 2. Prace wykonawcze obejmują w szczególności: 1/ część I zamówienia - Modernizacja/remont dróg dojazdowych do pól os. Ligasy w miejscowości Ochotnica Dolna oraz os. Zabaście (Cyrhla) w miejscowości Tylmanowa o długości 580m a) roboty ziemne. b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, c) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, d) wykonanie nawierzchni betonowej gr. 15cm z betonu C30/37 W8 F150, e) obsypka żwirowa nawierzchni betonowej – pobocza. 2/ część II - Remont drogi gminnej w os. Gabrysie w Tylmanowej (nawierzchnia betonowa) a) roboty ziemne. b) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, c) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, d) wykonanie nawierzchni betonowej gr. 15cm z betonu C30/37 W8 F150, e) obsypka żwirowa nawierzchni betonowej – pobocza, f) powierzchniowe utrwalenie emulsją i grysem kamiennym, g) regulacja zjazdów, h) wykonanie odwodnienia liniowego z korytek betonowych na ławie, i) wykonanie odwodnienia liniowego przekrytego rusztem żeliwnym. 3. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia w I i II części: 1/ wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia w formie rozliczenia kosztorysami powykonawczymi, 2/ za roboty nie wykonane jako zbędne, choć objęte kosztorysem ofertowym oraz specyfikacją wynagrodzenie nie przysługuje, 3/ wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo – finansowy poprzez fakturę wystawioną na podstawie protokołu odbioru robót, 4/ wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy, 5/ zamawiający może żądać od wykonawcy dostarczenia dodatkowych dokumentów, albo też sporządzania ich w określonej formie w związku z potrzebami zamawiającego związanymi z dofinansowaniem zamówienia, 6/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 7/ wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu. Wykonawca musi zapewnić dojazd pojazdom służb specjalnych i bezpieczną niezbędną komunikację do nieruchomości, 8/ wykonawca na własny koszt poinformuje przez środki masowego przekazu o terminie wprowadzenia czasowej organizacji ruchu i utrudnieniach w ruchu wynikających z wykonywania przedmiotowych robót budowlanych, 9/ wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót przedstawiony w przedmiocie zamówienia, także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do realizacji zamówienia, 10/ wykonawca poniesie wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotowych robót budowlanych, w tym również: koszty badań i sprawdzeń(w tym nawierzchni i podbudowy, zaopatrzenia w konieczne media, opłaty za nadzory i inne na rzecz gestorów sieci, itd. i muszą one być uwzględnione w oferowanej przez wykonawcę cenie, 11/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca (oznacza to również poniesienie przez niego kosztów z tym związanych), 12/ wykonawca zabezpiecza miejsce i ponosi koszty wywozu ziemi, gruzu, elementów z rozbiórki itd., łącznie z ich składowaniem, zagospodarowaniem czy też utylizacją, 13/ wykonawca zapewni wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów (np. wykonanie badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych) 14/ wykonawca jest zobowiązany do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie – posiadających świadectwa i certyfikaty, 15/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 16/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 17/ wykonawca udzieli minimum 3 letniego okresu rękojmi i gwarancji na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały, 18/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie lub normy, specyfikacje, systemy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Zamawiający, mając na uwadze, że jeżeli w jakimkolwiek miejscu specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz jej załącznikach tj. projektach, opisach technicznych, rysunkach, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia – dopuszcza możliwość zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji robót urządzenia i materiały powinny spełniać co najmniej parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od jej założeń. Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne lub lepsze. Wszystkie materiały i urządzenia, które będą wbudowane lub zainstalowane, muszą wcześniej być zaakceptowane przez zamawiającego w formie pisemnej. 19/ przedmiot zamówienia w I części będzie realizowany z udziałem środków finansowych pochodzących z budżetu Gminy Ochotnica Dolna oraz środków finansowych pochodzących z budżetu Samorządu Wojewódzkiego w ramach Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. 20/ zaleca się przed złożeniem oferty dokonanie wizji w terenie. 21/ wykonawca jest zobowiązany przekazać wytworzone odpady podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów. 22/ UWAGA! W części I zamówienia (os. Ligasy w Ochotnicy Dolnej oraz w os. Zabaście (Cyrhla) w Tylmanowej) wprowadza się następujące ograniczenia transportowe: Masa całkowita pojazdów transportujących materiały budowlane (kruszywa i beton) nie może przekroczyć 15 ton. Dodatkowo w związku ze znacznym nachyleniem i małą szerokością dróg dojazdowych do placów budowy, zaleca się, aby transport materiałów odbywał się pojazdami o niewielkich gabarytach posiadających nie więcej niż 2 osie (np. wozidła). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.4. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 2 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia. 6. Wraz z ofertą należy złożyć zobowiązanie podmiotu trzeciego (wyłącznie w sytuacji, w której wykonawca przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polegał będzie na zasobach innego podmiotu). 7.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wypełniony i podpisany załącznik nr 11 do SIWZ. 8. W przypadku gdy wykonawca będzie podlegał na zasobach podmiotu trzeciego na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp zamawiający zażąda przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w sekcji III pkt 4 ogłoszenia o zamówieniu (odpowiednio rozdz. IX ust. 8 SIWZ) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 913/1 i 913/2 w m. Siedliszowice oraz modernizacja drogi gminnej K203558 dz. 396/1 w m. Podlesie Dębowe, gm. Żabno
Dodano: 2024-04-07 - Budowa ronda na skrzyżowaniu ulic Mała Poręba – Juranda – Stadnickich oraz budowa, modernizacja ulic, chodników i oświetlenia w Nowym Sączu
Dodano: 2024-04-04 - Remont drogi gminnej nr 140164K Kępie – Florentynów w km 1+350 do km 1+680, w msc. Kępie, gm. Kozłów
Dodano: 2024-03-26 - Wzbogacenie oferty spędzania czasu wolnego poprzez budowę ścieżki spacerowej oraz wytyczenie szlaku rowerowego wraz z nowym obiektem infrastruktury turystycznej w gminie Skrzyszów
Dodano: 2024-03-26 - REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI ĆWIKÓW I W MIEJSCOWOŚCI NIWKI
Dodano: 2024-03-07 - Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich i obiektów mostowych – modernizacja DW 781 Zator – Andrychów
Dodano: 2024-03-07 - Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 913/1 i 913/2 w m. Siedliszowice oraz modernizacja drogi gminnej K203558 dz. 396/1 w m. Podlesie Dębowe, gm. Żabno
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa drogi gminnej 203306 K na odcinku I – w km 0+000 do km 0+432, na odcinku II – w km 0+432 do km 0+734 w miejscowości Wojnicz, Gmina Wojnicz
Dodano: 2024-02-09 - Modernizacja drogi ul. Antałówka Boczna w Zakopanem z odwodnieniem.
Dodano: 2024-02-06