Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTU DRÓG I PLACÓW WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE JEDNOSTKI PSP PRZY UL.DOMANIEWSKIEJ 40A W WARSZAWIE

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210 , fax. 22 5595 203
  • Data zamieszczenia: 2017-03-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
    ul. Domaniewska 40
    02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5595 104; 5595 201; 5595210, fax. 22 5595 203
    REGON: 00017351600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTU DRÓG I PLACÓW WEWNĘTRZNYCH NA TERENIE JEDNOSTKI PSP PRZY UL.DOMANIEWSKIEJ 40A W WARSZAWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont dróg i placów z wymianą nawierzchni podbudowy wraz z robotami towarzyszącymi na terenie zaplecza Wydziału Technicznego oraz Strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 9 przy ul. Domaniewskiej 40a w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy. W zakresie zamierzenia budowlanego występują między innymi następujące roboty: - rozbiórka istniejących nawierzchni dróg, placów i chodników wraz z podbudową, - demontaż ogrodzenia z siatki wraz ze słupkami i fundamentami, - rozbiórka budynku stróżówki, - demontaż wiaty i garażu blaszanego, - zabezpieczenie istniejących elementów infrastruktury technicznej, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej i płyt ażurowych, - wykonanie nawierzchni i wyposażenie boiska wielofunkcyjnego, - demontaż istniejących przewodów kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - demontaż studni i wpustów oraz nieczynnych urządzeń, - montaż nowych przewodów oraz studni i wpustów z dopasowaniem do nowej nawierzchni, - demontaż słupów i opraw oświetleniowych z kablem zasilającym, - montaż słupów i opraw oświetleniowych z kablem zasilającym, - wymiana opraw oświetleniowych na budynkach na energooszczędne (LED), - przeniesienie kamer monitoringu oraz ułożenie rur osłonowych ze studzienkami rewizyjnymi, - uporządkowanie przyległego terenu oraz usuniecie karp, nasadzenie oraz przesadzenie drzew, - plantowanie, humusowanie i obsianie mieszanką traw terenów zielonych w zakresie opracowania. Pełne informacje dotyczące zakresu przedmiotowych robót budowlanych zostały opisane w załączonej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 25 000 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na podany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, tj: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie Nr konta 45 1010 1010 0135 1813 9120 0000 z dopiskiem: wadium sprawa nr WL.2370.2.2017 (wskazanym jest aby kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji Wykonawca dołączył do oferty). Dokument potwierdzający wpłatę wadium w innej formie niż w pieniądzu należy dostarczyć do Zamawiającego do dnia i godziny wskazanej jako termin składania ofert w taki sposób, aby Zamawiający mógł zapoznać się z jego treścią. Dokumenty, o których mowa w pkt powyżej muszą być w oryginale, podpisane przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a oraz art. 46 ust 5 ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawy PZP. Ww. gwarancje i poręczenia nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach