Gmina Staszów ogłasza przetarg
- Adres: 28-200 Staszów, ul. Opatowska 31
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8642014 , fax. 015 8643261
- Data zamieszczenia: 2009-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Staszów
ul. Opatowska 31 31
28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8642014, fax. 015 8643261
REGON: 83040974900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dróg gminnych przy użyciu kruszywa kamiennego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na przedmiotowe zadanie składa się zakup, dowóz i rozplantowanie 170 kursów 10 tonowych kruszywa kamiennego pochodzenia mineralnego (mieszanka sortowana 0-32 mm - 50 % i mieszanka sortowana 0-63 mm - 50 % zgodnie z normą PN-EN 13043:2004) na drogi gminne na terenie miasta i gminy Staszów w miejsca wskazane przez Zamawiającego zgodnie z ofertą Wykonawcy. Wykonawca ma obowiązek dowozu i rozplantowania kruszywa kamiennego w terminie siedmiu dni od chwili zgłoszenie przez Zamawiającego oraz wykonania innych koniecznych prac gwarantujących prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: -posiadają doświadczenie zawodowe, obejmujące zrealizowanie z należytą starannością w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu zamówieniu (roboty drogowe: remont, budowa, przebudowa dróg), -dysponują odpowiednio wykwalifikowanym personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodne z przedmiotem zamówienia (kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej) i przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego, -posiadają lub mają zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu, niezbędnych do realizacji zamówienia (samochód samowyładowczy o ładowności nie mniejszej niż 10 ton równiarka), c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: -posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Pzp. Na potwierdzenie spełnienia niniejszych warunków wykonawcy złożą określone oświadczenia oraz dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; załącznik nr 3 do SIWZ, e)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności;*) załącznik Nr 4 do SIWZ, f)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;*) g)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, h)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca;*) załącznik nr 5 do SIWZ , i)pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt h, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował;*) j)polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; Uwaga Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1lit. b), c) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, Dokumenty, o których mowa w pkt 1), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staszow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg lokalnych i rolniczych w gminie Fałków
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi gminnej nr 003301 T Zochcin przez wieś o dł. odc. 1.650 km
Dodano: 2016-07-12 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Sadowie
Dodano: 2016-05-30 - Remont dróg leśnych o nr inw. 220/603 w Leśnictwie Występa, o nr inw. 220/564 w Leśnictwie Długojów, o nr inw. 220/171 w Leśnictwie Ćmińsk, o nr inw. 220/169 w Leśnictwie Serbinów
Dodano: 2016-05-04 - Przebudowa dróg gminnych nr 385024T Oględów - Ziemblice i nr 385041T Ziemblice-Niemścice w tym: Przebudowa drogi gminnej nr 385024T Oględów - Ziemblice. Przebudowa drogi gminnej nr 385041T Ziemblice-Niemścice
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 385067 T (stary numer 003780 T) Wólka Żabna-przysiółek Smugi od km 0+000 do km 0+999
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa drogi gminnej nr 003807 T Czajków Północny -Wiśniowa od km 1+873 do km 2+260
Dodano: 2016-04-15 - Przebudowa dróg gminnych na terenie miasta i gminy Bodzentyn.
Dodano: 2016-04-15 - Remont cząstkowy dróg gminnych kamieniem dolomitowym o frakcji 4/63mm na terenie Miasta i Gminy Połaniec wraz z wyprofilowaniem równiarką i zagęszczeniem walcem
Dodano: 2016-04-14 - Remont cząstkowy dróg gminnych po zimie na terenie miasta i gminy Połaniec
Dodano: 2016-04-14