Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu z wymianą pokrycia dachowego w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. G. Narutowicza 56.

Izba Administracji Skarbowej w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-883 Lublin, T. Szeligowskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
    T. Szeligowskiego 24
    20-883 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 452 23 00, , fax. 81 452 23 06
    REGON: 10228770000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu z wymianą pokrycia dachowego w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. G. Narutowicza 56.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu dachu z wymianą pokrycia dachowego w budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. G. Narutowicza 56. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ – Projekt umowy wraz z załącznikami: a) załącznik nr 1.1. do umowy - Opracowanie techniczne: „Remont dachu wraz wymianą pokrycia w budynku będącym siedzibą Trzeciego Urzędu Skarbowego w Lublinie przy ul. Narutowicza 56”; b) załącznik nr 1.2. do umowy - Dokumentacja fotograficzna do opracowania technicznego; c) załącznik nr 1.3. do umowy - Rysunek do opracowania technicznego; d) załącznik nr 1.4. do umowy - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; e) załącznik nr 1.5. do umowy - Przedmiar robót (stanowiący wyłącznie materiał pomocniczy); f) załącznik nr 1.6. do umowy - Decyzja Miejskiego Konserwatora Zabytków w Lublinie. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) - wypełniony i podpisany przez wykonawcę w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym – jako załączony dokument,; 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisywana przez osobę inną niż umocowana w dokumencie rejestracyjnym (odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument pełnomocnictwa powinien określać jego zakres i powinien być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby umocowane w dokumencie rejestracyjnym. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu. Nie dopuszcza się kopii pełnomocnictwa potwierdzonej przez osobę, na rzecz której pełnomocnictwo jest ustanowione. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika musi być podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkich wykonawców udzielających pełnomocnictwa. Podpisy elektroniczne muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawców. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w formie oryginału dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem przy użyciu kwalifikowanego podpisu. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; 4) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ - w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. W przypadku wykonawców występujących wspólnie każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie ww. oświadczenie. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach