Przetargi.pl
Wykonanie remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2020-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie: Wykonanie remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15 w Warszawie 2. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zabezpieczenie i ogrodzenie terenu oraz rozbiórkę i utylizację istniejących warstw dotychczasowego dachu, 2) rozbiórki/demontaże istniejących na dachu instalacji i urządzeń, w tym: a) 24 sztuki paneli słonecznych wraz z podstawami i stelażami oraz instalacją tworzącą układ technologiczny z panelami słonecznym wraz z ich utylizacją, b) 18 sztuk paneli fotowoltaicznych wraz z podstawami i stelażami oraz instalacją - na czas robót remontowych, c) części instalacji odgromowej (wyłącznie na poszyciu dachu - w związku z demontażem modułów paneli słonecznych), d) całej instalacji solarnej (kolektorów na dachu i urządzeń znajdujących się w pomieszczeniu węzła cieplnego), 3) naprawy kominów i attyk wraz z obróbkami blacharskimi dachowymi oraz wpustów dachowych. 4) dostosowanie układów fotowoltaiki do obecnie stosowanych standardów poprzez przebudowę sposobu wpięcia instalacji fotowoltaicznej do rozdzielnicy RG i utylizację dotychczasowych akumulatorów, nadto ponowny montaż 18 sztuk paneli fotowoltaicznych na dachu, wraz z utylizacją akumulatorów 5) rozruch pompy ciepła typu powietrze – woda wraz z instalacjami tworzącymi układ technologiczny z pompą ciepła i urządzeniami istniejącymi w węźle cieplnym. 6) ponowny montaż i modernizację instalacji odgromowej na dachu wraz z obowiązkiem wykonania wymaganych pomiarów (protokolarnym badaniem sprawności instalacji odgromowej) 7) wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej ( 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD - rysunki w formacie pdf i dwg, część opisowa w formacie doc. i pdf). W związku z prowadzeniem prac budowlanych podczas funkcjonowania szkoły, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zabezpieczenie (ogrodzenie) placu budowy z wyjazdem uwzględniając bezpieczeństwo użytkowników, w szczególności dzieci. Ogrodzenie z uwagi na sąsiedztwo pozostałej części szkoły, a także ze względu na możliwość wejścia na plac budowy osobom postronnym powinno być szczelne. 3. Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ, wzorze umowy oraz dokumentacji technicznej wykonanej przez Studio Budowlane „UNITY” S.C., na którą składa się: • Projekt budowlano-wykonawczy remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15 w Warszawie TOM I – ROBOTY BUDOWLANE. • Projekt budowlano-wykonawczy remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15 w Warszawie TOM II – BRANŻA ELEKTRYCZNA INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE. • Projekt budowlano-wykonawczy remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15 w Warszawie TOM III – INSTALACJA ODGROMOWA • Projekt budowlano-wykonawczy remontu dachu budynku szkoły podstawowej nr 342 przy ul. Topolowej 15 w Warszawie TOM IV – INSTALACJA SOLARNA I POMPA CIEPŁA • STWiOR 4. Załączone przedmiary robót nie są wiążące, są materiałami pomocniczymi, a ofertę Wykonawca przygotowuje na podstawie zweryfikowanej dokumentacji technicznej. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową, nadto uzyskał wszelkie informacje, niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia przeprowadził wizję lokalną w obiekcie i w razie konieczności uwzględnił inne nieopisane uwarunkowania, a także zapewnił, że posiada odpowiednie zasoby i przygotowanie techniczne oraz ma dostęp do niezbędnego sprzętu, który pozwoli na zrealizowanie prac objętych zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi polskimi normami, z materiałów odpowiadających wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski, nadto przepisami ochrony środowiska i przepisami o odpadach. W celu umówienia terminu wizji lokalnej proszę o kontakt z Panem Jackiem Bieleckim tel. 22 44 38 399. 2.2. Wymagania dotyczące zastosowania rozwiązań równoważnych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach • Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB), • Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.3. Ubezpieczenie Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca posiadał opłaconą polisę ubezpieczenia robót od zdarzeń losowych, Ubezpieczenie ryzyk budowlano-montażowych (Contractor’s All Risks) powinno odnosić się do całości prowadzonych robót, z włączeniem wartości wszelkich materiałów i urządzeń objętych umową. Suma ubezpieczenia polisy będzie odpowiadała wartości oferty brutto Wykonawcy. Ubezpieczonymi w ramach polisy będą: Zamawiający, Wykonawca, podwykonawcy i wszystkie inne strony formalnie zaangażowane w realizację Umowy. Ubezpieczenie, o którym mowa powyżej powinno spełniać szczegółowe warunki opisane w § 15 wzoru umowy – zał. nr 10 do SIWZ. 2.4. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Wobec przyjęcia przez Zamawiającego w przetargu zastosowania na mocy art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych klauzuli społecznej Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem robót murarskich przy naprawie kominów i attyk przez okres trwania tych robót . Szczegółowe zapisy zgodnie z § 3a wzoru umowy. 2.5. Okres gwarancji Zamawiający wymaga gwarancji jakości na wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane w odniesieniu do wymiany pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi i wykonanymi naprawami kominów i attyk oraz kotwieniem podstaw instalacyjnych do konstrukcji dachu na okres co najmniej 60 miesięcy, liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, a nadto równolegle biegnącej 5 leniej rękojmi za wady. Na pozostały zakres przedmiotu umowy obejmujący montaż dotychczasowych urządzeń/ instalacji/ kratek wentylacyjnych – na okres 24 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna Wykonawcy stanowiąca załącznik nr 5 do umowy. UWAGA: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z pkt 10 SIWZ. Zamawiający przyzna punkty w kryterium długość okresu gwarancji za każdy miesiąc -w przedziale 61-72 miesiące. 2.6. Termin realizacji zamówienia. Zamawiający określa termin wykonania zamówienia na 55 dni od dnia wprowadzenia na teren robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 0/00 groszy) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (data i godzina określona w pkt 8.1. pkt 2) SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) niewymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 11 do SIWZ. Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). c) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. d) W przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu, co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach