Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Kościuszki
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 422 12 47 , fax. 324 221 247
- Data zamieszczenia: 2019-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku
ul. Kościuszki 17
44-200 Rybnik, woj. śląskie
tel. 32 422 12 47, fax. 324 221 247
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgm.rybnik.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dachów w zasobach ZGM z podziałem na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachów w zasobach Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku. Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania: Zadanie nr 1 - Remont dachu w budynku przy ul. Św. Antoniego 13 w Rybniku, Zadanie nr 2 - Remont dachu w budynku przy ul. Zamkowa 2-4 w Rybniku, Zadanie nr 3 – Częściowy remont i uszczelnienie dachu na budynku mieszkalnym przy ul. Kolejowa 40 w Rybniku, Zadanie nr 4 – Naprawa daszku wraz z oblachowaniem nad wejściem do klatki schodowej budynku mieszkalnego przy ul. Piownik 13 w Rybniku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wysokość wadium wynosi: Zadanie 1 – 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych 00/100) Zadanie 2 – 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Zadanie 3 – 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) W zadaniu 4 Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. W przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna dowód wniesienia wadium tj. gwarancję/poręczenie (dotyczy zadania nr 1, 2, 3). 3. Kosztorys ofertowy (dotyczy zadania nr 3) 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy w pliku o nazwie „Zbiorcze zestawienie ofert” na swojej stronie internetowej https://bip.zgm.rybnik.pl. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kapitalny dachu budynku przy ul. Krynicznej 19 w Katowicach
Dodano: 2024-03-07 - Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2024-02-01 - Remont dachu w części budynku przy ulicy Partyzantów 21 w Myszkowie , wydzielonej dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Dodano: 2023-09-12 - Remont dachu w części budynku przy ulicy Partyzantów 21 w Myszkowie , wydzielonej dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
Dodano: 2023-09-06 - Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w obrębie OEB – 1, OEB – 3, OEB – 5
Dodano: 2023-08-03 - Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach w obrębie OEB-2, OEB-4, OEB-6
Dodano: 2023-08-03 - Modernizacja dachów – Etap V
Dodano: 2023-03-22 - Awaryjne naprawy dachów i przewodów kominowych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach
Dodano: 2023-03-02 - „Wymiana - remont pokrycia dachowego na budynku GOSiR w m. Niegowa ul. Sportowa 1”
Dodano: 2022-10-12 - „Naprawa dachu budynku rozdzielni głównej 6 kV dla SRK S.A. Oddział w Katowicach KWK „Boże-Dary Mysłowice-Wesoła I” Ruch KWK Boże Dary.”
Dodano: 2021-02-15