Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
- Data zamieszczenia: 2017-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
ul. Mariacka 25
70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
REGON: 32124347000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na pięć części: 1) Część 1 zamówienia – Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy al. Wyzwolenia 77 front 2) Część 2 zamówienia – Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy al. Wyzwolenia 77 oficyna 3) Część 3 zamówienia – Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy ul. Narutowicza 2 oficyna 4) Część 4 zamówienia – Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy ul. Kolumba 32 front 5) Część 5 zamówienia – Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych, przy ul. Kaszubskiej 33 oficyna prawa i wprost - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) dla Części 1 zamówienia (Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy al. Wyzwolenia 77 front)– w ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1, pkt 1) 2) dla Części 2 zamówienia (Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy al. Wyzwolenia 77 oficyna)–w ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 2, pkt 1) 3) dla Części 3 zamówienia (Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy ul. Narutowicza 2 oficyna) – w ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 3, pkt 1) 4) dla Części 4 zamówienia (Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego, przy ul. Kolumba 32 front) – w ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 4, pkt 1) 5) dla Części 5 zamówienia (Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych, przy ul. Kaszubskiej 33 oficyna prawa i wprost) – w ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 5, pkt 1) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia – 2 892,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset dziewięćdziesiąt dwa złote), 2) dla Części 2 zamówienia – 2 244,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście czterdzieści cztery złote), 3) dla Części 3 zamówienia – 314,00 zł (słownie: trzysta czternaście złotych), 4) dla Części 4 zamówienia – 2 320,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta dwadzieścia złotych), 5) dla Części 5 zamówienia – 1 172,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto siedemdziesiąt dwa złote). przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. Uwaga: Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, powinien wyraźnie oznaczyć części, na które wnosi wadium, np. w tytule przelewu. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2) należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 12, przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V ust. 3 pkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V ust. 4 pkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 7) w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom, wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: • opis materiałów/produktów równoważnych (dla Części 2 zamówienia) – jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdz. XV ust. 5) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. dokument. W przypadku, gdy ww. dokumenty są oświadczeniami, należy je złożyć w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja kompleksu rekreacyjnego Milenium w Kołobrzegu
Dodano: 2024-06-17 - Wykonanie remontu dachu budynku mieszkalnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Budziszyńskiej 49 C, D w Szczecinie
Dodano: 2023-11-24 - Wymiana świetlika dachowego w tarasie wewnętrznym budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Koszalinie
Dodano: 2023-07-10 - „Przebudowa dachu budynku nr 3 w Centralnym Ośrodku Szkolenia Straży Granicznej w Koszalinie”
Dodano: 2023-04-19 - Modernizacja pokrycia dachowego świetlicy w Pruszczu
Dodano: 2023-03-01 - Remont pokrycia dachu na budynku Kapitanatu Portu Szczecin, ul. Jana z Kolna 9, 71-603 Szczecin
Dodano: 2022-10-03 - „Remont dachu oraz wykonanie ścian wewnętrznych w budynku chlewni znajdującym się na dz. Nr 115/7 obręb Lesięcin gm. Węgorzyno” – postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.26.2020
Dodano: 2020-11-02 - „Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu ruin pałacu położonego na działce nr 138 w Witnicy gmina Moryń – postępowanie nr 2 umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.24.2020
Dodano: 2020-10-15 - „Roboty remontowe polegające na zabezpieczeniu ruin pałacu położonego na działce nr 138 w Witnicy gmina Moryń. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr SZC.WOP.260.13.2020
Dodano: 2020-09-30 - Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, wraz z robotami towarzyszącymi, w podziale na trzy części
Dodano: 2020-09-04