Przetargi.pl
„Naprawa pompowni na terenie województwa zachodniopomorskiego” Zadanie nr 4 – Naprawa pompowni Kopań TO Sławno.

Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-637 Szczecin, ul. Teofila Firlika
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 440 51 00 , fax. 91 440 51 01
  • Data zamieszczenia: 2017-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    ul. Teofila Firlika 19
    71-637 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 440 51 00, fax. 91 440 51 01
    REGON: 103633600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Naprawa pompowni na terenie województwa zachodniopomorskiego” Zadanie nr 4 – Naprawa pompowni Kopań TO Sławno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Miejsce realizacji: Pompownia melioracyjna „Kopań” gmina Darłowo powiat sławieński. 1.3. Cel przedsięwzięcia: Celem zadania jest wykonanie prac polegających na przywrócenie dobrego stanu technicznego, stanu pierwotnego z uwzględnieniem postępu technicznego. Wykonanie prac bieżących i konserwacyjnych, poprawa stanu technicznego elementów konstrukcji przepompowni, renowacja urządzeń technologicznych oraz zwiększenie izolacyjności wodnej przepompowni melioracyjnej w miejscowości Kopań w gminie Darłowo. Realizacja zadania argumentowana jest złym stanem zarówno technicznym, jak i wizualnym ww. elementów przepompowni melioracyjnej i potrzebą ze względu na funkcję utrzymania obiektu w należytym stanie technicznym i zapobieżeniu przedwczesnemu niszczeniu. 1.4. Zakres przedmiotu zamówienia: 1.4.1 Zakres prac obejmuje opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie robót remontowo-naprawczych w następującym zakresie: A. Zagospodarowanie terenu A1. Utwardzenie nawierzchni, A2. Prace odmuleniowe, A3. Przełożenie drenażu. A.4. Demontaż istniejących schodów skarpowych B. Budynek pompowni - elementy zewnętrzne B1. Naprawa elewacji zewnętrznej, B2. Wymiana kraty w otworze okiennym, B3. Wymiana drzwi wejściowych, B4. Remont dachu. C. Konstrukcja wlotowa C1. Naprawa konstrukcji wlotowej – renowacja elementów betonowych, C2. Odmulenie i naprawa płyty dennej, C3. Wymiana prowadnic zamknięć remontowych, C4. Wymiana krat wlotowych, C5. Montaż łaty wodowskazowej, C6. Wymiana balustrad na konstrukcji wlotowej, C7. Realizacja kompletu zamknięć remontowych. D. Komora wylotowa D1. Wymiana pokrycia komory, D2. Montaż drabinek złazowych, D3. Likwidacja otworu od strony doprowadzalnika. E. Konstrukcja wylotowa E1. Naprawa konstrukcji wylotowej – renowacja elementów betonowych, E2. Odmulenie i naprawa płyty dennej, E3. Wymiana prowadnic zamknięć remontowych, E4. Realizacja kompletu zamknięć szandorowych, E5. Montaż balustrady na konstrukcji wylotowej, E6. Montaż klap przeciwcofkowych, E7. Montaż łaty wodowskazowej, E8. Wymiana rurociągu grawitacyjnego. F. Komora pomp F1. Oczyszczenie płyty dennej w komorze, F2. Prace naprawcze elementów betonowych, F3. Wymiana dwóch agregatów pompowych wraz z elementami towarzyszącymi, F4. Montaż drabinek złazowych. G. Hala pomp G1. Remont posadzki, G2. Malowanie ścian i sufitu, G3. Wymiana pokrywy otworu rewizyjnego. H. Prace towarzyszące H1. Prace odwodnieniowe, H2. Alarm. I. Prace elektryczne I1. Wymiana instalacji wnętrzowych: oświetlenie, gniazda wtykowe, I2. Montaż rozdzielni zasilająco-sterowniczej z dwoma przemiennikami częstotliwości I3. Montaż czterech sond hydrostatycznych do pomiaru poziomu wody. I4. Montaż sterownika wraz z oprogramowaniem do sterowania pracą dwoma agregatami. UWAGI. 1. Zamawiający informuje, że do pompowni brak dojazdu. Droga dojazdowa kończy się w odległości ok. 100m od budynku pompowni. Budowa oraz rozbiórka drogi tymczasowej jest ujęta w kosztorysie nakładczym. 2. Przed przystąpieniem do wykonywania konkretnego zakresu robót Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z Zamawiającym projekt wykonawczy danego zakresu robót. 1.4.2 Szczegółowy zakres i rodzaj robót składających się na przedmiot zamówienia określa kosztorys nakładczy – zał. nr 3 do SIWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia – zał. nr 4 do SIWZ. 2. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - rozpoczęcie – w terminie do 5 dni od podpisania umowy. - zakończenie - do dnia 11.12.2017r. Datą wykonania przedmiotu umowy jest dzień podpisania przez obydwie strony protokołu końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45246000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. WADIUM 1. Wadium ustala się na kwotę 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12 października 2017r. do godz. 12:00. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2016, poz. 359 z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w : PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631 z adnotacją: „WADIUM – przetarg ozn. NP/NE/333/27/2017” 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, ul. T. Firlika 19, przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. W przypadku wniesienia WADIUM w formie innej niż pieniężna należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium do oferty; 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone wg Załącznika nr 2c do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby). Zobowiązanie należy dołączyć do w oryginale do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 2d lub 2e do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 6. Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części XI. „Opis sposobu obliczania ceny”. Uwaga! 1. Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresów gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust 1 pkt. 23 Ustawy - według załącznika nr 2d i 2e do SIWZ. 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. E. DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w rozdz. III cześć III pkt. B niniejszej SIWZ składa: 1) informację z właściwego rejestru albo w przypadku braku rejestru inny równoważny dokument wystawiony przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju w którym wykonawca ma siedzibę , 2) dokument, że nie zalega z opłacaniem podatków opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami , 3) dokument nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Pozostałe oświadczenia/dokumenty wymagane w prowadzonym postępowaniu, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa takie same jak Wykonawca polski. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM”. W przypadku podmiotów na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust 1 ustawy, kopie dokumentów dotyczących tych podmiotów poświadczają „za zgodność z oryginałem” te podmioty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach