Przetargi.pl
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni na drogach powiatowych oraz remont drogi powiatowej nr 3129G Grzymała-Szropy-Bukowo-Brzozówka na odcinku Jordanki-Bukowo w km 4+000 dp 5+000 zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego

Starostwo Powiatowe w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, ul. Mickiewicza 31
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2677428 , fax. 055 2677442
  • Data zamieszczenia: 2009-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Sztumie
    ul. Mickiewicza 31 31
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 055 2677428, fax. 055 2677442
    REGON: 19262862000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni na drogach powiatowych oraz remont drogi powiatowej nr 3129G Grzymała-Szropy-Bukowo-Brzozówka na odcinku Jordanki-Bukowo w km 4+000 dp 5+000 zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Wykonanie remontu cząstkowego 100 m2 podbudów tłuczniem kamiennym i 1000 m2 nawierzchni bitumicznych przy użyciu masy asfaltowej, wraz z wycięciem krawędzi ubytków do regularnych kształtów na drogach powiatowych -Załącznik A1 Zadanie nr 2: Remont drogi powiatowej nr 3129G Grzymała - Szropy - Bukowo - Brzozówka na odcinku Jordanki - Bukowo w km 4+000 do 5+000. 1. Zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Specyfikacjach Technicznych w Załączniku A 2. Wykaz dróg ujętych do remontu przedstawiono w Załączniku B.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.200,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie n/w warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający powyższe warunki, a w składanej ofercie przedłożą dokumenty potwierdzające ich spełnienie: 1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (wzorzec przedstawiony w załączniku C do niniejszej specyfikacji) wraz z następującymi załącznikami: 1. Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy, w którym znajdują się oświadczenia w trybie art. 22 Pzp. Do załącznika nr 1 należy dołączyć następujące dokumenty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem): a) Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (wystawione w ciągu ostatnich 6 miesięcy). b) W przypadku wykonawców występujących wspólnie należy do oferty dołączyć umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo dla osoby je reprezentującej w postępowaniu. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum), w takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia przedłożą wraz z ofertą umowę określającą strony umowy, cel działania, okres ważności umowy, sposób ich współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, sposób odpowiedzialności (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), - W odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzących w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy, - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, - Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub zostać przedłożone oddzielnie wraz z ofertą (uwaga: treść pełnomocnictwa musi dokładnie określać zakres umocowania), wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, - Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. 2. Załącznik nr 2 - Kosztorys ofertowy. 3. Załącznik nr 3 - Wykaz stawek i narzutów. 4. Załącznik nr 4 - Wykaz personelu. 5. Załącznik nr 5 - Wykaz sprzętu, jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do wykonania zamówienia który będzie używany przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi przedstawić na wykazie (zgodnie z zał. nr 5 do formularza ofertowego - zał. C), że posiada na własność lub ma zapewniony dostęp poprzez dzierżawę, wynajem, leasing lub w inny sposób do w pełni sprawnych jednostek sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, 6. Załącznik nr 6 - Doświadczenie zawodowe - Wykaz robót wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbioru, oraz załączenie dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie. 7. Załącznik nr 7 - Oświadczenie finansowe. 2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł. na jedno zdarzenie. Informacja o dokumentach jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 3. Akceptacja treści projektu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku wygrania przetargu na warunkach określonych w SIWZ - wg projektu umowy Załącznik D do SIWZ. Informacja o dokumentach jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunku: - oświadczenie Wykonawcy - zobowiązanie do podpisania umowy. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków, będzie złożenie przez Wykonawcę kompletu dokumentów wymienionych w Części 1 pkt V niniejszej specyfikacji.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach