Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego ogłasza przetarg
- Adres: 58140 Jaworzyna Śląska, ul. Powstańców
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 514 070
- Data zamieszczenia: 2018-04-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Służba Drogowa Powiatu Świdnickiego
ul. Powstańców 12
58140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie
tel. 748 514 070
REGON: 89072448000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sdps.swidnica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni na drogach powiatowych na terenie powiatu świdnickiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych na terenie powiatu świdnickiego. Remonty cząstkowe będą wykonywane dwoma metodami: z frezowaniem i wycięciem powierzchni uszkodzonej nawierzchni. Wykonanie remontu cząstkowego z frezowaniem obejmuje: • sfrezowanie uszkodzonych miejsc nawierzchni (rozstaw frezów od 1,0m do 2,5 m), • oczyszczenie miejsca sfrezowanego, • skropienie wyboju emulsją asfaltową, • zagęszczenie ułożonej masy walcem statycznym, • wywiezienie destruktu. Wykonanie remontu cząstkowego z wycięciem powierzchni uszkodzonej nawierzchni obejmuje: • wycięcie powierzchni uszkodzonych nawierzchni do kształtu figury foremnej, • oczyszczenie wyboju, • posmarowanie krawędzi wyboju emulsją asfaltową, • zagęszczenie ułożonej masy walcem statycznym, • wywiezienie destruktu Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb i w zakresie ustalonym przez Zamawiającego. Każdorazowo inspektor będzie wyznaczał miejsce oraz zakres wykonywanych prac. Ustala się, że jednostką obmiarową będzie 1m2 powierzchni wykonania remontu cząstkowego. 1.1.Wykonawca oraz jego podwykonawcy i dalsi podwykonawcy zobowiązują się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu umowy, jeżeli wykonanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy – przez cały okres ich wykonywania. Powyższy obowiązek w szczególności dotyczy następujących czynności: 1. robót wykonywanych podczas frezowania uszkodzonych miejsc nawierzchni, 2. prac podczas oczyszczania miejsc sfrezowanych i wybojów, 3. robót związanych ze skrapianiem wybojów emulsją asfaltową , 4. robót wykonywanych przy zagęszczaniu ułożonej masy walcem statycznym, 5. wycinania powierzchni uszkodzonych do kształtu figury foremnej, 6. smarowanie krawędzi wyboju emulsją asfaltową , 7. prac związanych z wywiezieniem destruktu, 1.2. Zamawiającemu przysługują następujące uprawnienia kontrolne wobec zobowiązania Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ: 1) W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1.1 SIWZ. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, 2) W trakcie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności w trakcie realizacji umowy: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każda oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 4000,00 zł słownie: cztery tysiące złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I - masą asfaltową, CZĘŚĆ III - drogi oraz chodniki z kostki betonowej i kamiennej, CZĘŚĆ IV - drogi gminne gruntowe mieszanką tłucznia kamiennego
Dodano: 2024-05-22 - Poprawa infrastruktury dróg wiodących do budynków użyteczności publicznej w Gminie Leśna
Dodano: 2024-05-13 - REMONTY CZĄSTKOWE DRÓG GMINNYCH: CZĘŚĆ I REMONTY CZĄSTKOWE MASĄ ASFALTOWĄ
Dodano: 2024-05-09 - Wyk. robót budowlanych związanych z remontem ul.Żeromskiego w Dzierżoniowie na odcinku 617m w ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Remont drogi gminnej numer 117136D – ul. Żeromskiego w Dzierżoniowie”
Dodano: 2024-05-09 - Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
Dodano: 2024-03-28 - Remonty dróg gminnych na terenie Miasta Szklarska Poręba w roku 2024
Dodano: 2024-03-26 - Przebudowa i remont dróg powiatowych: nr 1402 D, nr 1401 D odc. Ruda Sułowska - Olsza, nr 1440 D Wierzchowice – do skrzyżowania z drogą nr 1441 D
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3397 D ul. Żeromskiego w Boguszowie-Gorcach
Dodano: 2024-03-08 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich poprzez budowę windy oraz modernizacja dojść wraz z miejscami parkingowymi – ETAP 1
Dodano: 2024-02-29 - Remonty cząstkowe dróg
Dodano: 2024-02-27