Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 2398850 , fax. 055 2398852
- Data zamieszczenia: 2011-06-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
ul. Wojska Polskiego 1 1
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 2398850, fax. 055 2398852
REGON: 17071162800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń w Domu Studenta Nr 2 oraz remont rampy towarowej i ogrodzenia zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 11-13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie remontu ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń w Domu Studenta Nr 2 oraz remont rampy towarowej i ogrodzenia zlokalizowanego przy ul. Wspólnej 11-13. 1) Zakres remontu obejmuje m.in. prace polegające na: a) malowaniu pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych, b) wymianie wykładziny dywanowej, c) remoncie rampy towarowej, d) remoncie ogrodzenia, e) naprawa ław kominiarskich. 2) Szczegółowy zakres prac, przedmiar robót i karty techniczne produktów stanowią Załącznik Nr 2 SIWZ. 3) Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną posesji i w obiekcie Domu Studenta Nr 2 PWSZ w Elblągu przy ul. Wspólnej 11-13 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym). Celem wizji jest zapoznanie się z przedmiotem zamówienia i zawarcie w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą, ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawem budowlanym (t.j. Dz. U, z 2010r. Nr 243, poz.1623) oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 4) Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa będzie winien zabezpieczyć w sposób zapobiegający jakimkolwiek zniszczeniom, degradacji bądź dewastacji wszelkie mienie ruchome i nieruchome będące własnością Zamawiającego pozostawione na czas robót. W szczególności dotyczy to wyposażenia pomieszczeń, mebli oraz urządzeń biurowych. Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże ww. mienie Zamawiającemu w stanie nie pogorszonym. W ramach obowiązku zabezpieczenia mienia wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia mienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po zakończeniu robót w miejsce docelowego przeznaczenia. 5) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres minimum 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 6) Na wszelkie zainstalowane produkty, okres udzielonej przez Wykonawcę gwarancji równy jest okresowi gwarancji udzielonej przez dostawców tych produktów. 7) Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych tj. zaproponowanie produktów innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe, od produktów wskazanych przez Zamawiającego w określonych w Załączniku Nr 2 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda wniesienia wadium. Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu wynosi 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Płoskini - ETAP I
Dodano: 2016-07-08 - Prace wykończeniowe obiektu usługowego o funkcji sali pożegnań etap II
Dodano: 2016-05-27 - Remont muru oporowego przy ul. Grunwaldzkiej w Olsztynie - etap I
Dodano: 2016-05-25 - Remont budynku nr 62 - Skład Szeroki Bór w zakresie: wymiany stolarki drzwiowej, posadzek, okładzin ściennych i podłogowych, malowania, remontu sanitariatu, wymiany części instalacji elektrycznej z osprzętem, wymiany nawierzchni dojazdów do budynku - postępowanie 59/RB
Dodano: 2016-04-07 - Remont pokoi nr 202, 203, 204, 206, 208, 210 oraz korytarza II piętra części hotelowej OSW Malinówka
Dodano: 2015-12-23 - Roboty remontowe w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Giżycku
Dodano: 2015-11-10 - Przebudowa łazienek I i III piętra dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Giżycku
Dodano: 2015-10-23 - Oddzielenie Oddziału Nefrologicznego od Stacji Dializ Szpitala Powiatowego w Bartoszycach.
Dodano: 2015-10-05 - Wykonanie robót malarskich wewnątrz bud. nr 6, Nr 7 w Domu Pomocy Społecznej w Węgorzewie
Dodano: 2015-09-04 - Wykonanie robót budowlanych wykończeniowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz dostawę i montaż wyposażenia w budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Gołdapi.
Dodano: 2015-08-19