Przetargi.pl
Wykonanie remontu budynku 50 i budynku 51 oraz ciągu komunikacyjnego

Jednostka Wojskowa nr 4198 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 1C
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6821316 , fax. 022 6821316
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa nr 4198
    ul. Żwirki i Wigury 1C 1C
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6821316, fax. 022 6821316
    REGON: 01008894930000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1blot.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa 4198

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu budynku 50 i budynku 51 oraz ciągu komunikacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Opis przedmiotu zamówienia dotyczy kompleksowego opisu prac remontowych oraz odbioru robót ogólnobudowlanych. Zadanie nr 1 - Budynek 51 - wymiana pokrycia dachowego, remont elewacji i wejść do budynku oraz remont ciągu komunikacyjnego Zadanie nr 2 - Budynek 50 - wymiana pokrycia dachowego, remont elewacji, wymiana stolarki okiennej, remont wejść i balustrad 1. Zakres prac budynków oraz ciągi komunikacyjne - chodniki wzdłuż budynków nr 50,51 : Budynek nr 50: Remont dachu , wymiana istniejącej stolarki okiennej -drewnianej- na okna z profili PCV, naprawa tynku przy elewacji i kominów wentylacyjnych wraz z malowaniem, wymiana instalacji odgromowej. Budynek nr 51: Remont dachu, remont elewacji, wymiana instalacji odgromowej. 2. Opis budynków i ciągu komunikacyjnego: Budynki nr 50,51 i ciąg komunikacyjny położone są w kompleksie wojskowym k-6077 w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 1C. OBOWIĄZKI INWESTORA Inwestor przekazuje Wykonawcy dokumenty do wykonania przedmiotu zamówienia w postaci Przedmiaru do Kosztorysu wraz z Opisem Przedmiotu Zamówienia. Inwestor przekazuje plac budowy po zgłoszeniu Wykonawcy do wykonania zadania - wykonując protokół przekazania placu budowy, określający teren budowy, sposób i miejsce składowania materiałów, przechowywania sprzętu, transport pionowy materiałów i sposób jego oznakowania. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Wykonawca przejmuje plac budowy, zabezpiecza i oznakowuje zgodnie z prawem budowlanym teren budowy oraz zaplecza technicznego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za utrzymanie placu budowy oraz zaplecza technicznego do momentu odbioru końcowego robót i protokolarnego przekazania. W miarę postępu robót plac budowy i zaplecza technicznego powinien być porządkowany, usuwane materiały z demontażu, zbędne materiały, sprzęt i zanieczyszczenia. Ze względu na wykonywanie robót na czynnych obiektach wykonawca zobowiązany jest zapewnić szczególną ochronę frontu robót i zapewnienie pełnego bezpieczeństwa użytkownikom budynku ZAKRES ROBÓT Remont dachu w budynku nr 50 obejmuje: -rozbiórka pokrycia z papy - wywóz i utylizacja -rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. -rozebranie rynien i rur spustowych -wymiana murłaty pod renajzy rynien -rozebranie izolacji dachu z płyt pilśniowych oraz rozkruszonej szlichty - wywiezienie -obróbki blacharskie zdać do magazynu JW. 4198 -krycie papą termozgrzewalną -dwukrotnie- wraz z ociepleniem dachu płytami styropianowymi obustronne obklejone papą PS20SE grub.12cm -warstwy wyrównawcze pod ocieplenie ze styropianu na zaprawy cementowej - 4cm -obróbki blacharskie, pasy rynnowe również przy kominach -wydry- z blachy powlekanej -rynny dachowe , rury spustowe oraz zbiorniczki przy rynnach z blachy powlekanej -naprawa uszkodzonej powierzchni kominów oraz czapki -obróbek wywiewek kanalizacyjnych oraz założenie kratek w kominach wentylacyjnych -wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz ze zwodami - wykonać pomiary -zainstalować kominki wentylacyjne na połaci dachu. Remont elewacji w budynku nr 50 obejmuje: -przygotowanie starego podłoża pod docieplenie- oczyszczenie mechaniczne i zmycie -dwukrotne gruntowanie emulsją -wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekor o fakturze rustykalnej gr.3mm -cokół wykonać z tynku mozaikowego -dwukrotne malowanie elewacji -wymiana opaski z płyt chodnikowych 35x35x6 wraz z obrzeżem betonowym o wymiarach 100x 20x 6 -wymiana terakoty na schodach zewnętrznych na płyty betonowe - imitacja terakoty Wymiana okien i drzwi w budynku nr 50 obejmuje -wymiana okien - 87e szt.- -obróbki - parapetów zewn.- z blachy w kolorze brąz oraz obróbka glifów obustronnie -dwukrotnie malowanie farbą olejną krat i siatek zewnętrznych -dwukrotnie malowanie farbą olejną daszek nad wyjściem -dwukrotnie malowanie farbą olejną drabiny włazowej na dach oraz osłony -wymiana drzwi wejściowych zewnętrzne z profili aluminiowych Remont dachu w budynku nr 51 obejmuje -wymiana obróbek blacharskich murów ogniowych ,okapów, kołnierzy, gzymsów, pasy nadrynnowe i podrynnowe oraz kominów na blachy proszkowo malowane -naprawa pokryć dachowych oraz położenie nowej warstwy papy termozgrzewalnej na ocieplenie dachu styropianem grubości 12 cm. -obróbek wywiewek kanalizacyjnych oraz założenie kratki w kominach wentylacyjnych -wymiana rynny i rur spustowych z PCV na rynny i rur z blachy powlekanej -wymiana zbiorniczka przy rynnach -uzupełnienie tynków w uszkodzonych kominów oraz jednokrotne malowanie -uzupełnienie zbrojonych czapek kominowych z betonu - założenia kratek went. -wymiana instalacji odgromowej na dachu wraz ze zwodami- wykonać pomiary -miniowanie i malowanie dwukrotne drabiny stalowej - właz na dach -zainstalować Remont elewacji w budynku nr 51 obejmuje: -przygotowanie starego podłoża pod docieplenie - oczyszczenie mechaniczne i zmycie -dwukrotne gruntowanie emulsją -wyprawa elew. cienkowarstwowa z akrylowych tynków dekor o fakturze rustykalnej gr.3mm -cokół wykonać z tynku mozaikowego -dwukrotne malowanie elewacji - cokół -wymiana opaski z płyt chodnikowych jak przy bud.50 -dwukrotnie malowanie farbą olejną krat i siatek zewnętrznych -jednokrotnie malowanie farbą olejną parapetów zewnętrznych -dwukrotnie malowanie farbą olejną daszku nad wyjściem -uzupełnienie tynków przy gzymsach i elewacji -dwukrotnie malowanie elewacji -wymiana terakoty na schodach zewn. jak przy bud.50 Remont ciągów komunikacyjnych przy bud. 50,51 obejmuje: -wymiana nawierzchni ,rozebranie obrzeża -przygotowanie terenu pod kostkę brukową -ułożenia nowej kostki i obrzeży -wymiana pokrywy żelbetowej i ramy studni WYMAGANIA DOTYCZĄCE OKIEN Z PCV I DRZWI WEJŚCIOWYCH Wymiana stolarki okiennej na budynku 50 - uwaga zachować wygląd wizualny -poprzedniej stolarki okiennej Pomiary dokonano w świetle ościeży i wynoszą: OTWORY DRZWIOWE - drzwi zewnętrzne z profili aluminiowych góra przeszklona, dół wypełniony w kolorze brąz. - o wymiarach 1,45 X 2,60 - szt 1 - z naświetlem OTWORY OKIENNE - okno zespolone PCV-dwudzielne , uchylno - rozwierne - o wym. 1,70 x 1,66 - szt. 58 - symetryczne - o wym. 1,70 x 1,51 - szt. 12 - o wym. 1,71 x 0,54 - szt. 11 - uchylne - WC - o wym. 0,70 x 1,45 - szt. 6 Przed wykonaniem wymiany okien Wykonawca powinien dokonać własnego pomiaru. Strony otwierania i sposób montażu stron na etapie wykonawstwa w uzgodnieniu z Użytkownikiem i Inspektorem Nadzoru Budowlanego. Okna dostarczyć zgodnie z normą -Instytutu Techniki Budowlanej na zgodność z normą PN-90-B-92210, -Znak Budowlany, WYMAGANIA DOTYCZĄCE POZOSTAŁYCH MATERIAŁÓW Pozostałe materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów -paragraf 9-l l - oraz powinny być zgodne z obowiązującymi normami, powinny posiadać odpowiednie atesty i świadectwa dopuszczenia do użycia oraz akceptację Inspektora Nadzoru. Użyte materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie opatrzone -znakiem budowlanym- na podstawie przepisów ogólnych Rozdział 4 - Znakowanie wyrobów -paragraf 9-l l- WYMAGANIA DOTYCZĄCE SPRZĘTU Elektronarzędzia powszechnego użytku w robotach budowlanych typu wiertarka z wiertłami, wkrętaka z oprzyrządowaniem, mieszarki wypraw tynkarskich, klejów i farb oraz narzędzia osobiste jak poziomice, wiaderka, młotki, szpachle, szpachelki oraz pace. Dobór sprzętu używany do wykonania robót przewidzianych w umowie powinien gwarantować dobrą jakość oraz powinien spełniać wszystkie warunki przestrzegania przepisów BHP. SPOSÓB REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1.Wykonawca ustala Kierownika Robót posiadającego przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do bezpośredniego kontaktu z Zamawiającym. 2.Zamawiający wyznacza do realizacji zadania Inspektora Nadzoru oraz osobę do bezpośredniego kontaktu - Kierownika Zespołu Zabezpieczenia tel.22 6-821-108, 3. Wykonawca zrealizuje roboty z własnych materiałów. 4. Ze względu na charakter budynku oraz kompleksu w którym się obiekty znajdują materiały użyte do wykonania zadania mają być pierwszej jakości a jakość robót najwyższa. 5. Termin realizacji do 120 dni od daty podpisania umowy. 6. Wszystkie materiały powinny posiadać dopuszczenie do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie na podstawie przepisów ogólnych-Rozdział IV-znakowanie wyrobów - paragraf 9-11 -i opatrzone znakiem budowlanym. 7. Odpowiedzialność za jakość wykonywania wszystkich rodzajów robót wchodzących w skład zadania w całości ponosi Wykonawca. 8. Materiały z demontażu tj. ościeżnice drzwiowe i skrzydła drzwiowe, podlegają przekazaniu na stan magazynu budowlanego przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, budynek Nr 66 po uprzednim wykonaniu dokumentu Asygnaty Przychodowej w Dziale Księgowości Materiałowej przy ul. Żwirki i Wigury 1 C, Budynek Nr 2, pok. Nr 4. 9. Przekazaniu na stan magazynu budowlanego JW. 4198 nie podlegają - gruz , - które należy usunąć poza teren kompleksu. WARUNKI ODBIORU ROBÓT l. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu o gotowości do końcowego odbioru prac najpóźniej w dniu zakończenia robót wg umowy. 2. Zamawiający zobowiązany jest dokonać odbioru prac najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia. 3. Najpóźniej w dniu odbioru robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty i aprobaty i zgodności na wszystkie użyte do wykonania zadania materiały, oraz zrealizowane dokumenty przychodowe -asygnaty- na materiały demontażowe. 4.Potwierdzeniem końcowego odbioru będzie Protokół Końcowego Odbioru Robót sporządzony przez przedstawicieli obu stron i zatwierdzony przez Zamawiającego. KONTROLA JAKOŚCI ROBÓT Kontrola transportu, składowania, wykonania i obsadzenia ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych z profili aluminiowych - kontrola prawidłowości ruchu i szczelności skrzydeł drzwiowych, kontrola uszczelek ODBIÓR Odbioru wykonania robót dokonuje się komisyjnie z udziałem z ramienia Zamawiającego - Inspektor Nadzoru wraz z - Kierownikiem Zespołu Zabezpieczenia. w obecności przedstawiciela Użytkownika, przy współudziale Wykonawcy, na podstawie wizji lokalnej. Odbiór prac polega na stwierdzeniu zgodności prac z dokumentacją kosztorysową oraz jakością użytych materiałów i jakością wykonania robót. Niezbędnym elementem dokonania odbioru robót jest dostarczenie przez Wykonawcę stosownych certyfikatów oraz zgodności na użyte materiały oraz okazanie przez Wykonawcę dokumentu Asygnaty Przychodowej, na przekazanie materiałów z demontażu do magazynu budowlanego SOI. Zakres robót uważa się za odebrany z chwilą wykonania Protokołu Końcowego Odbioru Robót - bez uwag i komisyjnego złożenia podpisów. GWARANCJA WYKONANIA Gwarancje na wykonane prace: - odnośnie drzwi z profili z aluminium - trwałość montażu, na sztywność, niezawodność okuć, na odkształcenia profili - minimum 120 miesięcy, - na trwałość wykonanych tynków zewnętrznych i wewnętrznych - 36 miesięcy, - na trwałość wykonanych prac malarskich - 36 miesięcy. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia i SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1blot.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach