Przetargi.pl
Wykonanie remontu auli oraz holu, rampy wejściowej i otoczenia budynku audytoryjnego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 będącego I etapem zadania inwestycyjnego pn. Nadbudowa i modernizacja budynku Biblioteki Medycznej

Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-067 Bydgoszcz, ul. Jagiellońska 13-15
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 5853698 , fax. (052) 585 36 92
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy
    ul. Jagiellońska 13-15 13-15
    85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 5853698, fax. (052) 585 36 92
    REGON: 00000132400037
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontu auli oraz holu, rampy wejściowej i otoczenia budynku audytoryjnego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 będącego I etapem zadania inwestycyjnego pn. Nadbudowa i modernizacja budynku Biblioteki Medycznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje : Roboty demontażowe i rozbiórkowe Roboty branży budowlanej - remontowe i wykończeniowe wraz z wyposażeniem w meble Roboty instalacyjne - c.o, wentylacja i klimatyzacja oraz woda lodowa Roboty instalacyjne elektryczne - instalacje wewnętrzne, ppoż., systemy audiowizualne i wewnętrzna sieć teleinformatyczna Szczegółowe dane na temat zakresu prac wchodzących w zakres zamówienia przedstawiono w załączniku nr 8 do SIWZ i dokumentacji projektowej wymienionej w załączniku nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123212
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium (art.45 ustawy) w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy) przed upływem terminu składania ofert w jednej z n/w form : a) pieniądze na konto Zamawiającego w BPH PBK S.A. w Krakowie IV o/Bydgoszcz nr 11 1060 0076 0000 3310 0004 1358, na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć przetarg na Wykonanie remontu auli oraz holu, rampy wejściowej i otoczenia budynku audytoryjnego przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 9 (dowód wpłaty należy dołączyć do oferty ) b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007r, Nr 42 , poz. 275 ) W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (poręczenia, gwarancje) należy złożyć oryginał dokumentu w kasie Zamawiającego (Budynek F przy ulicy Jagiellońskiej 15 III p), a kopię dokumentu przygotowaną zgodnie z Częścią IV pkt. 1.7 SIWZ dołączyć do oferty. Kasa czynna w godzinach 9:00-13:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu 1.1. W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : 1) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp,tj: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -wykażą się w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem jednej lub maksymalnie dwóch robót/roboty budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym część podstawową przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł, jednej lub maksymalnie dwóch robót obejmujących wykonanie instalacji multimedialnych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł oraz jednej lub maksymalnie dwóch robót obejmujących wykonanie instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej 500.000 zł. -dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności Ww. osoby muszą posiadać uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12, pkt. 1, ust.2 Ustawy Prawo budowlane o specjalności: -konstrukcyjno-budowlanej, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy występujący wspólnie : a) winni ustanowić pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia. b) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) warunki określone przez Zamawiającego muszą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane od Wykonawców - warunki podmiotowe 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art. 22 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ). 2.2. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków opisanych w art.22 ust.1 pkt. 2 ustawy należy załączyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia to jest : wykonaniem jednej lub maksymalnie dwóch robót/roboty budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym część podstawową przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 700.000 zł, jednej lub maksymalnie dwóch robót obejmujących wykonanie instalacji multimedialnych o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł oraz jednej lub maksymalnie dwóch robót obejmujących wykonanie instalacji wentylacyjno-klimatyzacyjnych o wartości nie mniejszej 500.000 zł z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. d) dokumenty stwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych, przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz zaświadczenia o przynależności do odpowiedniego samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r o samorządach architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5, poz.12 z późn. zm.) 2.3. W przypadku ewentualnych podwykonawców, to jest podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia należy dołączyć ich wykaz, wzór stanowi załącznik nr 6. 2.4. Oświadczenie: zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust 1, art. 24 ust.1i2 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór - załącznik nr 3. 2.5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa) upoważniający do reprezentowania ich w postępowaniu. 2.6. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej zamiast dokumentów wymienionych w pkt. 2.1 niniejszej części SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www,cm.umk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną