Przetargi.pl
Prace remontowo-konserwatorskie związane z zabezpieczeniem przeciwwodnym tunelu i ścian w strefie fosy Pałacu głównego w Lubostroniu

Pałac Lubostroń ogłasza przetarg

  • Adres: 89-210 Łabiszyn, Lubostroń 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3844623 , fax. 052 3844623
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pałac Lubostroń
    Lubostroń 1 1
    89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3844623, fax. 052 3844623
    REGON: 09254732700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: palac@palac-lubostron.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prace remontowo-konserwatorskie związane z zabezpieczeniem przeciwwodnym tunelu i ścian w strefie fosy Pałacu głównego w Lubostroniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Prace konserwatorskie polegające na zabezpieczeniu przeciwwodnym tunelu i ścian w strefie fosy Pałacu głownego w Lubostroniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123535
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od oferenta wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy ,którzy spełniają warunki art.22 ust.1- Prawo zamówień publicznych tj: -Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnie -Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamowienia -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia -Zrealizował w ostatnich trzech latach, conajmniej jedno zamównienie o podobnym zakresie ,przedmiotowe zadanie -referencji -złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,oświadczeniami, załącznikami,oraz zaświadczeniami -spełniają wymagania określone ustawą -Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art.24pkt 1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych. Zamawiający odrzuci ofertę ,jeżeli zachodzą powody odrzucenia,zgodnie z art.89 ustawy-Prawo zamówiń publicznych. SIWZ może być wykorzystana wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonane uzupełnienia przekazuje Wykonawcą ,są dla nich wiążące. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ. Sposób otrzymania SIWZ Wykonawcy mogą pobrać niniejszą specyfikację wraz z innymi materiałami przetargowymi ze strony internetowej Pałacu Lubostroń i chcąc uzyskać status uczestnika postępowania ,maja obowiązek dokonać pisemniego zgłoszenia fax (052)3844623 do Zamawiającego z podaniem pełnej nazwy ,adresu ,nr tel. i fax-u ,oraz adresu e-mail z treścią; Informujemy,że materiały przetargowe pobraliśmy ze strony internetowej www.palac-lubosrton.pl, oraz prosimy o zarejestrowanie nas jako uczestnika postępowania przetargu nieograniczonego-postępowanie uproszczone-na wykonanie zadania; Prace remontowo - konserwatorskie związane z likwidacją zawilgocenia podziemnego przejścia i ściany w strefie fosy w Pałacu w Lubostroniu. Na wniosek Wykonawcy Zamawiający potwierdzi fakt otrzymania zgłoszenia ( fax-em lub pocztą elektroniczną). SIWZ jest dostępna również w siedzibie Zamawiającego -Pałac Lubostroń,Lubostroń , 89-210 Łabiszyn
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i załączniki: 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy -zał.nr 1. 2.oświadczenie o spełnieniu warunków udziałów w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych-zał nr 2 i nr 3 do SIWZ W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz ,że nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty; 1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji i działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływam terminu składania ofert 2.aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu w płaceniu składek,wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 3.aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w płaceniu podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4.dokumenty stwierdzające ,że osoby ,które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia W celu potwierdzenia że Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę oraz doświadczenie ,potencjał techniczny a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem opracowaniom ,stanowiącym przedmiot zamówienia -wraz z załączonymi referencjami ,z wykorzystaniem załącznika nr 4 do SIWZ 2.wkaz kadry (osób) która będzie wykonywać zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia z wykorzystaniem załącznika nr 5 do SIWZ plus kserokopia uprawnień 3.Kosztorys ofertowy zawierający koszt wykonania zadania ,z wyodrębnieniem cen zakupów materiałów niezbędnych do wykonania prac Postanowienia dotyczące składanych dokumentów; Zamawiający w tej części określa swoje wymagania odnoszące się do składanych dokumentów ,w jaki sposób i w jakie formie winni je przygotować Wykonawcy ,ustalając ,że ; 1.oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki ,o których mowa w specyfikacji Zamawiającego 2.oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa 3.Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załącznych wzorów dokumentów-załączników 4 wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę /osoby uprawnione do podpisania oferty , z dopiskiem ,za zgodność z oryginałem Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych(konsorcja/spółki cywilne); 5.wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujący wspólnie,potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilne, podpisane przez wszystkich partnerów 6.wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwa /upoważnienie winno być dołączone do oferty 7.oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika 8.oferta winna zawierać wszystkie dokumenty ,oświadczenia i informacje tj.oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy-Prawo zamówień publicznych dla każdego partnera z osobna ,pozostałe zaś składane wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.palac-lubostron.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach