Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48566577555 , fax. +48566577504
- Data zamieszczenia: 2018-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grudziądzka 159B
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48566577555, fax. +48566577504
REGON: 870001402 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu 3 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu położonych przy ul. Czarnieckiego 8/24a, Hurynowicz 12/4 oraz Sobieskiego 15/9. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 548 000 EURO. Wykonanie remontu 3 lokali mieszkalnych administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Toruniu położonych przy ul. Czarnieckiego 8/24a, Hurynowicz 12/4 oraz Sobieskiego 15/9 w zakresie określonym w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy – wzór formularza określa załącznik do SIWZ, dla części zamówienia, o które ubiega się wykonawca; 2) zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt 4.5. SIWZ, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; 3) dokumenty, o których mowa w pkt 4.7. SIWZ, potwierdzające, że wykonawca polegający na zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów; 4) wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie otrzymanych od zamawiającego przedmiarów – dla właściwych części; 5) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców; 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP; 7) pełnomocnictwo upoważniające osobę/osoby podpisujące ofertę/oświadczenia lub poświadczające kopie dokumentów za zgodność z oryginałem, do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie tych osób nie wynika z dokumentów rejestrowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostosowanie budynku Klubu Akcent do aktualnie obowiązujących przepisów techniczno – budowlanych i przeciwpożarowych
Dodano: 2024-05-15 - „Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż. " w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Program - Dostosowanie obiektów szkolnych do przepisów ppoż.”
Dodano: 2024-05-09 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji i przebudowy łazienek w klinikach szpitalnych oraz w budynku poradni przyklinicznych. /bud. D/
Dodano: 2024-03-28 - Wykonanie robót remontowych w gminnym lokalu mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Mickiewicza 150/18.
Dodano: 2024-03-26 - Wykonanie remontu sali wykładowej i pomieszczeń przyległych w Ośrodku Szkoleniowo-Wypoczynkowym w Bachotku, 87-313 Brzozie
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie prac konserwacyjnych w branży dekarsko – blacharskiej, murarsko – tynkarskiej, stolarsko – ciesielskiej, szklarskiej oraz prac ślusarskich w budynkach administrowanych przez MPGN
Dodano: 2024-03-16 - Remont pomieszczeń magazynowych Działu Logistyki i Zamówień Publicznych wraz z wymianą instalacji
Dodano: 2024-03-08 - Przebudowa budynku zlokalizowanego przy Szkole Podstawowej filia w Więsławicach 17, na potrzeby realizacji programu MALUCH+”
Dodano: 2024-03-04 - Modernizacja sali gimnastycznej przy SP w Wojnowie wraz z dostosowaniem budynku szkoły podstawowej do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2024-02-27 - "Termomodernizacja wraz z przebudową pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Jasnej 8 we Włocławku."
Dodano: 2024-02-27