Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg
- Adres: 50141 Wrocław, pl. Nowy Targ
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
- Data zamieszczenia: 2018-07-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
pl. Nowy Targ 42377
50141 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
REGON: 109467000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia we Wrocławiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów w zakresie robót budowlanych w obiektach Urzędu Miejskiego Wrocławia we Wrocławiu obejmujące m.in.: 1) roboty malarskie; 2) roboty tynkarskie; 3) okładziny podłóg; 4) okładziny ścian; 5) stolarkę budowlaną 2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawarte są w Projekcie umowy, w Opisie przedmiotu zamówienia, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, w Przedmiarze robót . UWAGA: Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów, jeżeli zostały użyte w SIWZ i jej załącznikach są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard, mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. 3. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z limitem nie mniejszym niż 300.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy. Szczegóły ubezpieczenia są określone w § 12 Projektu umowy 4. Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. a) Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), zwanej dalej „KP”, następujących osób: - co najmniej trzech pracowników ogólnobudowlanych wykonujących prace związane z robotami tynkarskimi, posadzkarskimi i malarskimi, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy KP. b) Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w terminie 3 dni od zawarcia umowy oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa w pkt 4 lit. a) powyżej, na umowę o pracę. c) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenia pracowników Wykonawcy, o których mowa w pkt 4 lit. a) powyżej o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy. d) Nie przedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w pkt 4 lit. b) i c) powyżej skutkować będzie naliczeniem kar umownych, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 4) Projektu umowy INFORMACJA DOTYCZĄCA POWIERZENIA ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCOM 1. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonania części przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania kluczowych części zamówienia przez Wykonawcę. 3. W związku z tym, że roboty budowlane będą wykonywane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca (o ile są już znane) podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. 4. Zlecenie części zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części zamówienia. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy i jego pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 2) Wraz z ofertą Wykonawca złoży (jeżeli dotyczy): zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku polegania na zdolności technicznej lub zawodowej innego podmiotu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa wybranych wnętrz służących działalności kulturalnej w budynku głównym Akademii Muzycznej im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu – I Etap
Dodano: 2024-05-22 - „Rewitalizacja zespołu zabytkowego Palmiarni stanowiącego bazę edukacji przyrodniczo – historycznej” – etap III” w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku mieszkalnego przy ul. Żeromskiego 73 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-04-18 - Dostosowanie pomieszczeń w budynku nr 16 na terenie Akademii Wojsk Lądowych do obowiązujących wymogów i przepisów.
Dodano: 2024-04-11 - Remont i kolorystyka elewacji zabytkowego budynku oficyny w Zespole Pałacowo - Parkowym w Czarnym Borze
Dodano: 2024-04-10 - Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy – Zdroju - dofinansowanie inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków NR RPOZ/2022/9299/Polski Ład”
Dodano: 2024-03-17 - Rewitalizacja zabytkowej placówki szkolnej w Irządzach-poprawa warunków edukacyjnych dla dzieci i młodzieży oraz uczniów niepełnosprawnych
Dodano: 2024-03-12 - Wymiana instalacji wod.-kan. w budynku szpitalnym nr 2 z wydzieleniem instalacji ppoż., wraz z remontem łazienek w 4.WSzKzP SPZOZ we Wrocławiu przy ul. Weigla 5
Dodano: 2024-03-10 - „Rewitalizacja obiektów i infrastruktury publicznej w Gminie Cieszków w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych” – przetarg II
Dodano: 2024-03-08 - Roboty remontowe i renowacyjne, oraz bieżąca konserwacja i drobne naprawy w obiektach zlokalizowanych w Oleśnicy zarządzanych przez Zamawiającego.
Dodano: 2024-03-05