Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2018-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 151399002 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie remontów w placówkach oświatowych w Częstochowie: Część 1 - remont sali gimnastycznej i sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 36 przy ul. Kasztanowa 7/9. Część 2 - remont dużej sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Kilińskiego 62. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac: Część 1: cyklinowanie parkietu, skucie tynków, tynkowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, wymiana grzejników i instalacji c.o., pokrycie dachu styropapą. Część 2: renowacja parkietu, skucie tynków, tynkowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, wymiana instalacji elektrycznej, demontaż i montaż instalacji oświetleniowej. UWAGA: Dokumentacja dot. części 4 zamówienia, tj. II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Kilińskiego 62 zawiera szerszy zakres robót. Należy wycenić jedynie roboty dot. remontu dużej sali gimnastycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:( dla każdej części) dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: CZĘŚĆ 1: 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ 2: 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium. 2. Dokumenty wymienione w punktach 6.2., 6.3. i 6.4. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa IT HUB GLIWICE – HUB 1. Znak sprawy: 62/2024/PNT
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych Toszek ul. Dr. Ludwiga Guttmanna 6200045, Toszek ul. Ks. Jana Twardowskiego 6200165,Toszek ul. Polna 6200315, Toszek ul. Boczna 6200025
Dodano: 2024-04-11 - Poprawa efektywności energetycznej budynku szkoły podstawowej w Pruchnej przy Zespole Szkolno –Przedszkolnym w Pruchnej
Dodano: 2024-03-07 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KALETACH
Dodano: 2024-02-23 - „Remonty ogólnobudowlane na nieruchomościach stanowiących zasób komunalny gminy zarządzanych i administrowanych przez ZGM "TBS" w Częstochowie Spółka z o.o. ul. POW 24, 42-200 Częstochowa”
Dodano: 2024-02-16 - „Budowa Gminnego Centrum Usług Opiekuńczych w Rudzińcu”
Dodano: 2024-02-11 - Dostosowanie budynku Urzędu Gminy do wymogów p.poż. – Zapewnienie bezpieczeństwa w budynku
Dodano: 2024-02-07 - Budowa przedszkola ze żłobkiem w Bieruniu (Maluch+)
Dodano: 2023-12-28 - Przebudowa dróg gminnych: ul. Srocza Góra i ul. Jaskółcza w Pniowie - poprawa stanu technicznego
Dodano: 2023-11-07 - Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku administracyjno-biurowego na potrzeby Bielskiego Centrum Psychiatrii oraz dobudową dźwigu zewnętrznego, remontem konserwatorskim
Dodano: 2023-10-27