Przetargi.pl
Wykonanie remontów pomieszczeń w ramach funduszy sołeckich sołectw: Czarnocin, Tychów, Zamość - 3 części.

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 97-318 Czarnocin, Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48446165169 , fax. +48447414111
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Główna 142
    97-318 Czarnocin, woj. łódzkie
    tel. +48446165169, fax. +48447414111
    REGON: 59064788800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów pomieszczeń w ramach funduszy sołeckich sołectw: Czarnocin, Tychów, Zamość - 3 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnocinie, świetlicy wiejskiej w Tychowie oraz pomieszczeń w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Zamościu. Zamówienie podzielone jest na 3 części: Część 1 pn. „Remont pomieszczeń sanitarnych w OSP Czarnocin”, Część 2 pn. „Remont kuchni w wietlicy wiejskiej w Tychowie”, Część 3 pn. „Remont pomieszczeń OSP w Zamościu”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy zał. nr 1 SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej (z podaniem przyjętych do obliczeń wartości składników cenotwórczych: stawki roboczogodziny, kosztów pośrednich i zysku) na podstawie załączonych przedmiarów, 3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy upoważnienie do składania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów, 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach