Przetargi.pl
Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach w ilości do 360 m2 wraz z wywozem urobku

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.bip.net.pl, https://powiatwroclawski.logintrade.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach w ilości do 360 m2 wraz z wywozem urobku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach w ilości do 360 m² wraz z wywozem urobku. Zadanie należy wykonać przy użyciu kostki granitowej Zamawiającego, załadunek i przewóz kostki z bazy Obwodu Drogowego w Mirosławicach zlokalizowanej przy ul. Czerńczyckiej 1 oraz zlokalizowanej na terenie ZGKiM w miejscowości Sobótka, ul. Czysta 7, 55- 050 Sobótka do miejsca wbudowania zapewni Wykonawca. Kostkę granitową przed uprzednim przewiezieniem na miejsce wbudowania należy przebrać. Wbudowana może być tylko kostka o regularnym kształcie. Zamierzenie to ma na celu polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa użytkowników dróg. Zakres robót obejmuje: 1) wykonanie robót przygotowawczych, 2) wykonanie korytowania pobocza drogi wraz z transport urobku 3) wykonanie warstwy stabilizacji 4) wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego o uziarnieniu 0 -31,5 mm 5) wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 18/20 cm na podsypce piaskowo - cementowej o gr. 5 cm wraz z uzupełnieniem szczelin pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną masą mineralno – asfaltową o uziarnieniu 0/8mm. 6) porządkowanie terenu robót. Roboty należy wykonywać i oznakować zgodnie z projektem organizacji ruchu i sposobu zabezpieczania terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z warunkami umowy oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. Stan istniejący: Miejsca poboczy dróg zaplanowanych do umocnienia kostką granitową są w bardzo złym stanie technicznym. Szczególnie na łukach dróg tworzą się bardzo duże ubytki, co powoduje, że woda z powierzchni jezdni nie jest prawidłowo odprowadzana do rowów odwadniających, a powstające zastoiny wody powodują rozmiękczanie pobocza oraz wykruszanie się nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawędzi drogi. Taki stan powoduje szybkie niszczenie jezdni i stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji, należy niezwłocznie wykonać w/w prace. Miejsce wykonania prac: W zależności od potrzeb Zamawiającego - prace będą prowadzone na terenie działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach obejmującego gminy: Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Mietków, Sobótka, Jordanów Śląski, zgodnie z załącznikiem – mapa dróg powiatowych – teren działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie pisemnych protokołów typowań przez osobę nadzorującą ze strony Zamawiającego. Poszczególne protokoły typowań będą zawierały zakres rzeczowy, termin przekazania terenu robót, termin rozpoczęcia i zakończenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac i sposób realizacji, zostały określone w załącznikach do niniejszej SIWZ tj. Załącznik 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, Załącznik 7 – Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, Załącznik 9 – SST Ogólne Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik 5 do SIWZ Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę Zamawiający wymaga a Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019r. poz. 1040 z późn. zm.) pracowników wykonujących nw. czynności: 1) wykonywanie oraz formowanie wykopów i nasypów (ręcznie i mechanicznie), 2) profilowanie i zagęszczanie podłoża, 3) układanie warstwy stabilizacji, 4) układanie podbudowy z kruszywa, 5) układanie nawierzchni z kostki granitowej wraz z uzupełnieniem szczelin pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną masą mineralno-asfaltowo na zimno o uziarnieniu 0/8mm 6) cięcie kostki granitowej, 7) zasypanie wykopów, 8) wywózka urobku, 9) sprzątanie terenu robót. Wymóg zatrudnienia ww. osób na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących powyższe czynności będące wspólnikami spółki osobowej i/lub osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą. Obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy dot. zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących ww. czynności. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt. 3.9. oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącej załączniki nr 5 do SIWZ. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach