Przetargi.pl
Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 222 31 10 , fax. 63 222 31 18
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    ul. Kolska Szosa 64
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 222 31 10, fax. 63 222 31 18
    REGON: 31108036630113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych. Zakres zamówienia został podzielony na części i obejmuje: Cześć I: Wykonanie remontów cząstkowych emulsją i grysami nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie powiatu tureckiego. Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych (grysami i emulsją) przy użyciu zespołu maszyn do powierzchniowego utrwalenia o ilości szacunkowej 17 000 m2 . Numer i nazwa drogi/ulicy Szacowana powierzchnia do wykonania [m2] 1. 3219P Genowefa – Władysławów - Turek ul. Chopina w m. Turek 1 200,00 2. 4475P Kuny – Leonia – Natalia – Władysławów 1 400,00 3. 4476P Russocice – Smolina – Brudzyń 1 400,00 4. 4477P Polichno – Chrząblice 1 400,00 5. 4491P Kowale Pańskie – Kawęczyn – Głuchów 8 000,00 6. 4492P Miłaczew – Kolonia Młodzianów 1 300,00 7. 4497P Przykona – Dobra (ul. Dekerta) 2 300,00 Zamawiający otrzyma wynagrodzenie za faktycznie wykonane roboty. Szczegółowy zakres i lokalizację robót określi Zamawiający. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca poinformuje Zamawiającego o gotowości do wykonania zamówienia. Część II: Remont nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej nr 3400P w m. Brudzew na odcinku od km 12+766 do km 12+906 Przedmiot zamówienia dla części I i II (zakres i sposób wykonania) określa szczegółowo załącznik nr 7 Opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 8 Kosztorysy ofertowe załącznik nr 9 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym, kosztorys ofertowy powinien być sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej dla cen jednostkowych (z narzutami) dla poszczególnych pozycji, z wyszczególnieniem: opisu pozycji, ilości przedmiarowej, jednostki, ceny jednostkowej oraz wartości stanowiącej iloczyn ilości przedmiarowej i ceny jednostkowej, 2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub 14 RODO – jeżeli dotyczy należy złożyć wraz z ofertą, 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza) 4) pełnomocnictwo ustanawiającego Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów. 6) Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, bez odrębnego wezwania przekazują Zamawiającemu swoje oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; Oświadczenie wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, które zostanie złożone wraz z ofertą, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Należy jednak w tym przypadku mieć na uwadze, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia polegająca na jego włączeniu do grupy kapitałowej po otwarciu ofert, będzie powodowała niezwłoczny obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach