Przetargi.pl
„Wykonanie remontów elektrycznych pomp zatapialnych dla SRK S.A. w Bytomiu, Oddział w Suszcu KWK „Krupiński” w roku 2020: Część I: Remont pomp typoszeregu „P” produkcji POWEN Część II: Remont pomp typoszeregu „PSZ” oraz „PZ” produkcji KSK Część III: Remont pomp typoszeregu „100PZM…” produkcji MEPROZET Część IV: Remont pomp typu MSV – 80 – 224LW290 produkcji METALCHEM

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48323513364 , fax. +48323513369
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. +48323513364, fax. +48323513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie remontów elektrycznych pomp zatapialnych dla SRK S.A. w Bytomiu, Oddział w Suszcu KWK „Krupiński” w roku 2020: Część I: Remont pomp typoszeregu „P” produkcji POWEN Część II: Remont pomp typoszeregu „PSZ” oraz „PZ” produkcji KSK Część III: Remont pomp typoszeregu „100PZM…” produkcji MEPROZET Część IV: Remont pomp typu MSV – 80 – 224LW290 produkcji METALCHEM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Remont pomp typoszeregu „P” produkcji „POWEN”, Część 2: Remont pomp typoszeregu „PSZ” oraz „PZ” produkcji „KSK” Część 3: Remont pomp typoszeregu „100PZM….” produkcji MEPROZET Część 4: Remont pomp typu MSV-80-224LW290 produkcji METALCHEM. a) Remonty pomp odbywać się będą na podstawie zleceń wystawionych przez Zamawiającego. b) Remont urządzeń zostanie przeprowadzony przez Wykonawcę w sposób ustalony w DTR poszczególnych typów pomp, w oparciu o posiadaną przez Wykonawcę remontu dokumentację remontową oraz zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: a) Część I: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych, 00/100) b) Część II: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych, 00/100) c) Część III: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych, 00/100) d) Część IV: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych, 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawce po publikacji informacji o złożonych ofertach na stronie internetowej Zamawiającego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór dokumentu. 2. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawce części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawce firm podwykonawców - załącznik – wzór dokumentu. 3. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ: 1) Oświadczenie Wykonawcy zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY” w zakresie dotyczącym udzielonej gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II załącznika nr 2 do SIWZ. 2) Cennik części zamiennych – załącznik nr 4 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach