Przetargi.pl
Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych, urządzeń...

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 432 10 70
  • Data zamieszczenia: 2022-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    Strzelców Bytomskich 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 32 432 10 70
    REGON: 276902504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym, urządzeń ciśnieniowych, urządzeń...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Badanie lin wyciągowych.Część II – Badanie zawieszeń naczyń i lin wyciągowych.Część III – Badanie naczyń wyciągowych.Część IV – Badanie wież szybowych i kół linowych.Część V – Badanie nieniszczące elementów układu hamulcowego oraz napędowego maszyny wyciągowej i wentylatorów.Część VI – Badanie roczne maszyn wyciągowych i aparatury stacji wentylatorów.Część VII – Badanie wciągników, wciągarek, suwnic, podnośników, zbiorników ciśnieniowych urządzeń transportu specjalnego.Część VIII – Badanie magnetyczne, wyważanie urządzeń, pomiar grubości, pomiar drgań.Część IX – Ocena geometrii obudowy szybu oraz elementów jego zbrojenia, odległości ruchowych i prostoliniowości torów prowadzenia naczyń.Część X – Pomiary rzeczywistych sił oddziaływania naczyń wyciągowych na zbrojenie szybu.”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50530000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w zakresie danej Części zamówienia w kwocie:Część I - 900,00 złotych (słownie: dziewięćset złotych 00/100),Część II – 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych 00/100),Część III – 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych 00/100),Część IV – 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100),Część V – 400,00 złotych (słownie: czterysta złotych 00/100),Część VI – 1 100,00 złotych (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100),Część VII – 700,00 złotych (słownie: siedemset złotych 00/100).Część VIII – 300,00 złotych (słownie: trzysta złotych 00/100).Część IX – 800,00 złotych (słownie: osiemset złotych 00/100).Część X – 600,00 złotych (słownie: sześćset złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykaże się wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju,w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.2) Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli Wykonawca wykaże się:1. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości, posiadającymi uprawnienia:Część I:- minimum 1 osoba - z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie lin wyciągowych wydane przez Prezesa WUG.Część II:- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie zawieszeń naczyń wyciągowych i lin wyciągowych wydane przez Prezesa WUG .Część III:- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie naczyń wyciągowych wydane przez Prezesa WUGCzęść IV:- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie kół linowych wydane przez Prezesa WUG ,- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie wież szybowych wydane przez Prezesa WUG.Część V:- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie maszyn wyciągowych część mechaniczna wydane przez Prezesa WUG.Część VI:- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie maszyn wyciągowych część elektryczna wydane przez Prezesa WUG,- minimum 1 osoba z uprawnieniami osoby dozoru wyższego specjalności elektrycznej- minimum 1 osoba z uprawnieniami osoby posiadające zaświadczenie kwalifikacji SEPCzęść VII:- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie urządzeń dźwignicowych i ciśnieniowych wydane przez Prezesa WUG.Część VIII:- minimum 1 osoba z uprawnieniami dozoru specjalności mechanicznej.Część IX :- minimum 1 osoba z uprawnieniami mierniczego górniczego.Część X :- minimum 1 osoba z uprawnieniami szczególnymi rzeczoznawcy w dziedzinie zbrojenia szybowego, w tym sztywnego prowadzenia naczyń wyciągowych wydane przez Prezesa WUG.Zamawiający dopuszcza sytuacje w której Wykonawca wykazuje w kilku częściach tę samą osobę. Warunkiem jest posiadanie przez podaną osobę wszystkich uprawnień w zakresie danych części, w których ta osoba jest wykazana.2. należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na wykonaniu pomiarów, legalizacji, badań ekspertyzowych oraz badań okresowych urządzeń i maszyn w zakresie górniczych wyciągów szybowych wraz z wyposażeniem szybowym i/lub urządzeń ciśnieniowych i/lub urządzeń dźwignicowych o wartości minimum dla:Część I: 20 000,00 zł brutto,Część II: 20 000,00 zł brutto,Część III: 20 000,00 zł brutto,Część IV: 20 000,00 zł brutto,Część V: 10 000,00 zł brutto,Część VI: 20 000,00 zł brutto,Część VII: 10 000,00 zł brutto,Część VIII: 10 000,00 zł brutto,Część IX: 50 000,00 zł brutto,Część X: 40 000,00 zł brutto,wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach