Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane (2 zadania)

Gmina Miasto Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 430
  • Data zamieszczenia: 2023-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zakopane
    Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 430
    REGON: 000654948
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane (2 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.Zadanie I:„Modernizacja drogi ul. Harenda”2. Wykonanie robót, o których mowa w zadaniu I obejmować będzie m.in. asortymenty:Zadanie I: ul. Harenda – na odcinku od bud. nr 1a do bud. nr 23:- prace przygotowawcze i rozbiórkowe,- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno,- wykonanie warstwy wyrównującej,- wykonanie warstwy ścieralnej,- regulacja pionowa studzienek,- urządzenia bezpieczeństwa ruchu,- inne niewyszczególnione prace konieczne do wykonania.3. Wykonanie robót, obejmować będzie m.in. asortymenty robót ujęte w przedmiarach.4. Szczegółowy zakres robót objętych Umową opisują zasady sztuki budowlanej, obowiązujące przepisy i normy techniczne, uzgodnienia dokonane w trakcie realizacji umowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, złożona przez Wykonawcę oferta oraz zapisy specyfikacji warunków zamówienia.5. Uwaga: Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy.6. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu Umowy lub etapowania robót na innych zasadach niż określone w Umowie w zależności od posiadanych środków finansowych maksymalnie o 30% wartości zawartej w kosztorysie ofertowym.8. Oferent ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych, dla których zarządcą jest Burmistrz Miasta Zakopane.Zadanie II:„Modernizacja skrzyżowania ulic: Krupówki/Tetmajera/Zamoyskiego/Witkiewicza”.2. Wykonanie robót, o których mowa w zadaniu II obejmować będzie m.in. asortymenty:Zadanie II: skrzyżowanie dróg: ul. Krupówki, Zamoyskiego, Tetmajera, Witkiewicza – zakres wraz z przejściami dla pieszych:- prace przygotowawcze i rozbiórkowe,- oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno,- wykonanie warstwy wyrównującej,- wykonanie warstwy ścieralnej,- regulacja pionowa i wymiana studzienek,- inne niewyszczególnione prace konieczne do wykonania.3. Wykonanie robót, obejmować będzie m.in. asortymenty robót ujęte w przedmiarach.4. Szczegółowy zakres robót objętych Umową opisują zasady sztuki budowlanej, obowiązujące przepisy i normy techniczne, uzgodnienia dokonane w trakcie realizacji umowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, złożona przez Wykonawcę oferta oraz zapisy specyfikacji warunków zamówienia.5. Uwaga: Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy.6. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z zakresem robót budowlanych oraz wymaganiami przedstawionymi w projekcie umowy.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego przedmiotu Umowy lub etapowania robót na innych zasadach niż określone w Umowie w zależności od posiadanych środków finansowych maksymalnie o 30% wartości zawartej w kosztorysie ofertowym.8. Oferent ma do oferty załączyć wycenione zestawienie asortymentu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach