Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych w m. Siedlce i Chociw

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 98-100 Łask, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 761 990 , fax. 436 762 911
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. M. Konopnickiej 21
    98-100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 436 761 990, fax. 436 762 911
    REGON: 73097777870000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biuletyn.net/nt-bin/start.asp?podmiot=pzd.lask/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych w m. Siedlce i Chociw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest Wykonanie remontów dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych w m. Siedlce i Chociw. część I – remont drogi powiatowej nr 2306 E w m. Siedlce: 1 roboty pomiarowe 2 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej 3 skropienie emulsją asfaltową istn. naw. bitum. 4 wykonanie warstwy wyrównawczej 75 kg/m2 z mieszanki mineralno asfaltowej 5 skropienie emulsją asfaltową naw. Bitum na połączeniu warstwy wyrównawczej i ścieralnej; 6 wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm; 7 utwardzenie poboczy gruntowych destruktem asfaltowym – grubość warstwy 8 cm część II – remont drogi powiatowej nr 2309 E w m. Chociw: roboty pomiarowe 1 oczyszczenie istniejącej nawierzchni bitumicznej; 2 skropienie emulsją asfaltową istn. nawierzchni bitumicznej; 3 wykonanie warstwy wyrównawczej 75 kg/m2 z mieszanki mineralno asfaltowej; 4 skropienie emulsją asfaltową naw. Bitum na połączeniu warstwy wyrównawczej i ścieralnej; 5 wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno asfaltowej o grubości 4 cm; 6 utwardzenie poboczy gruntowych destruktem asfaltowym – grubość warstwy 8 cm; 7 regulacja wpustów kanalizacji deszczowej; 8 utwardzenie poboczy gruntowych destruktem asfaltowym – grubość warstwy 8 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: Dla Części I – 5000,00 zł; Dla Części II – 5000,00 zł. 1.2. Wadium może być wniesione w jednej formie lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 59 9263 0000 0532 4114 2005 0001 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się (zostanie zaksięgowane) na koncie Zamawiającego. 1.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału wraz z ofertą w jednym opakowaniu (oryginału prosimy nie złączać trwale z formularzem ofertowym). 1.5. Z treści wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wynikać, że zabezpiecza ono ofertę składaną wspólnie. 1.6. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach