Przetargi.pl
Wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Świerklaniec

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, ul. Młyńska 3
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2844853 , fax. 032 2844852
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    ul. Młyńska 3 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 032 2844853, fax. 032 2844852
    REGON: 00054000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Świerklaniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontów dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych na terenie Gminy Świerklaniec w zakresie pięciu poniższych zadań: Zadanie nr 1. Remont nawierzchni bitumicznej warstwą grubości 6 cm z masy betonu asfaltowego wyprodukowanego w procesie recyklingu w miejscu wbudowania wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem dziury, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, zalaniem złącza lepikiem asfaltowym, odwiezieniem i utylizacją gruzu . Zadanie nr 2 Renowacja nawierzchni bitumicznej warstwą grubości 6 cm z masy betonu asfaltowego wytworzonego w otaczarni wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem dziury, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, zalaniem złącza lepikiem asfaltowym, odwiezieniem i utylizacją gruzu. Zadanie 3. Remont podbudowy o grubości od 20 do 35 cm żużlem wielkopiecowym, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym z odwozem gruzu i jego utylizacją. Zadanie 4. Remont nawierzchni bitumicznej warstwą grubości 6 cm z masy betonu asfaltowego wyprodukowanego w procesie na zimno w miejscu wbudowania wraz z wycięciem łat piłą, osuszeniem dziury, zagęszczeniem podbudowy walcem wibracyjnym, odwiezieniem i utylizacją gruzu Zadanie nr 5. Drobne roboty podczas wykonywania remontów w zakresie zadania 1,2,3 i 4 np. podniesienie do niwelety drogi kratek ściekowych, włazów ulicznych, studni rewizyjnych, zasuw oraz wymiana krawężników i obrzeży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dwoma referencjami na roboty drogowe w zakresie wykonywania robót asfaltobetonowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł. c) Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie budowy dróg. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia/nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; b) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji przedmiotu zmówienia wg załącznika nr 4 do SIWZ. Należy dołączyć uprawnienia zawodowe dla wymienionych osób ( kopie) c) wykaz ewentualnych podwykonawców wg załącznika nr 5 d) parafowany wzór umowy wg załącznika nr 6 do SIWZ e) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) 2 referencje na roboty drogowe w zakresie wykonywania robót asfaltobetonowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł. 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty wg wzoru jak stanowi pkt 1 niniejszego rozdziału . 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt a-f niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału (poza uprawnieniami). 4. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.swierklaniec.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach