Przetargi.pl
Dostawa i montaż windy szpitalnej hydraulicznej o udźwigu Q = 1600 kg w budynku ośrodka zdrowia w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-230 Koniecpol, ul. Chrząstowska 6A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 35 51 881 , fax. 0-34 35 51 756
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. Chrząstowska 6A 6A
    42-230 Koniecpol, woj. śląskie
    tel. 0-34 35 51 881, fax. 0-34 35 51 756
    REGON: 00052380900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniecpol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż windy szpitalnej hydraulicznej o udźwigu Q = 1600 kg w budynku ośrodka zdrowia w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy szpitalnej hydraulicznej w budynku ośrodka zdrowia w Koniecpolu przy ul. Armii Krajowej o parametrach: - udźwig Q = 1600 kg - napęd - hydrauliczny, pośredni z siłownikiem z boku kabiny, system umożliwiający łagodny start i zatrzymanie - prędkość <1,0 m/s - wysokość podnoszenia - 9,90 m - ilość przystanków - 4 - wymiary wewnętrzne szybu: szerokość - 2400mm, głębokość - 2800mm, - wysokość szybu - 14,91 m - podszybie 1,4 m - maszynownia dolna, boczna Kabina windy: - kabina nieprzelotowa - ściany i sufit kabiny z paneli stalowych malowane proszkowo kolor wg palety RAL 7038 (lub podobny) - oświetlenie energooszczędne pod sufitem - podłoga - wykładzina antypoślizgowa, cokoły przypodłogowe nierdzewne - inne wyposażenie: panel dyspozycji, awaryjne oświetlenie kabiny, kontrola obciążenia, awaryjny zjazd na przystanek podstawowy przy zaniku napięcia, automatyczne otwarcie drzwi po awaryjnym zjeździe, kaseta wezwań - pokrywa ze stali nierdzewnej, elektroniczny piętrowskazywacz określający aktualne położenie windy plus strzałki kierunku jazdy na przystanku podstawowym, na pozostałych przystankach strzałki kierunku jazdy, automatyczny wentylator zamocowany nad dachem kabiny, poręcz na ścianie tylnej i bocznej, lustro, - drzwi przystankowe automatyczne teleskopowe,o wymiarach: szer. 1100mm, wys. 2000 mm, skrzydła i ościeżnica z blachy malowanej proszkowo w kolorze wg palety RAL 7038, (lub podobny) dodatkowe progi zabezpieczające posadzkę - drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe,o wymiarach: szer. 1100 mm, wys. 2000 mm, skrzydła z blachy malowane proszkowo w kolorze wg palety RAL 7038 (lub podobny), zabezpieczenie przed ściśnięciem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424161006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. prowadzą działalność w wymaganym zakresie 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tj. w ciągu ostatnich trzech lat wykonali dostawę i montaż co najmniej dwóch wind o parametrach odpowiadających przedmiotowi zamówienia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do montażu urządzeń dźwigowych o napędzie hydraulicznym wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz posiadającą wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150 000 zł Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz doświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż wykonawca spełnia wszystkie warunki. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 u. p.z.p Wykonawca wraz z ofertą (zał. nr 1) zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: - oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.pzp (zał nr 2) - wykaz dostaw i montażu co najmniej dwóch wind o parametrach odpowiadających przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zastały wykonane lub są wykonywane należycie zał. nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia , tj. uprawnienia do montażu urządzeń dźwigowych o napędzie hydraulicznym wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.- polisa ważna w dniu składania ofert 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 upzp Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr 3 - aktualnego odpisu z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 upzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 upzp - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja) z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 upzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 upzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koniecpol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach