Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego – likwidacja ubytków i wykruszeń, z podziałem na 26 części – nr postępowania 024/18

Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00048 Warszawa, ul. Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 244 90 00 , fax. 22 244 90 13
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Warszawie
    ul. Mazowiecka 14
    00048 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 244 90 00, fax. 22 244 90 13
    REGON: 1330574900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego – likwidacja ubytków i wykruszeń, z podziałem na 26 części – nr postępowania 024/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg wojewódzkich na terenie województwa mazowieckiego – likwidacja ubytków i wykruszeń, z podziałem na 26 części. 2. Zamawiający dopuszcza następujące technologie napraw uszkodzeń i ubytków nawierzchni: a) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia o średniej grubości 2 cm wraz z naprawą spękań i rakowin; b) wykonanie metodą powierzchniowego utrwalenia do grubości 3 cm; c) naprawa ubytków masą MMA na gorąco o średniej głębokości 4 cm wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego; d) naprawę ubytków masą na gorąco o głębokości powyżej 5 cm łącznie z naprawą uszkodzonej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wraz z frezowaniem, oczyszczeniem i skropieniem nawierzchni emulsją asfaltową oraz odwiezieniem destruktu na teren Obwodu Drogowego. e) odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowego; f) odtworzenie oznakowania poziomego grubowarstwowego. Odtworzenie oznakowania poziomego będzie wymagane w ilości wynikającej z potrzeby odtworzenia oznakowania zniszczonego podczas remontu. Malowanie należy wykonać w technologii oznakowania zniszczonego podczas remontu. 3. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkt lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. W przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa poniżej w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: - wykonanie remontów cząstkowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: a) dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, b) datę złożenia oświadczenia, c) wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5.000,00 zł za każdy przypadek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: Część 1 - w wysokości 18.784,00 zł, słownie: osiemnaście tysięcy siedemset osiemdziesiąt cztery złote, Część 2 - w wysokości 22.302,00 zł, słownie: dwadzieścia dwa tysiące trzysta dwa złote, Część 3 - w wysokości 19.236,00 zł, słownie: dziewiętnaście tysięcy dwieście trzydzieści sześć złotych, Część 4 - w wysokości 9.031,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy trzydzieści jeden złotych, Część 5 - w wysokości 10.420,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy czterysta dwadzieścia złotych, Część 6 - w wysokości 7.199,00 zł, słownie: siedem tysięcy sto dziewięćdziesiąt dziewięć złotych, Część 7 - w wysokości 7.301,00 zł, słownie: siedem tysięcy trzysta jeden złotych, Część 8 - w wysokości 6.020,00 zł, słownie: sześć tysięcy dwadzieścia złotych, Część 9 - w wysokości 2.476,00 zł, słownie: dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt sześć złotych, Część 10 -w wysokości 2.476,00 zł, słownie: dwa tysiące czterysta siedemdziesiąt sześć złotych, Część 11 - w wysokości 1.875,00 zł, słownie: jeden tysiąc osiemset siedemdziesiąt pięć złotych, Część 12 - w wysokości 10.567,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy pięćset sześćdziesiąt siedem złotych, Część 13 - w wysokości 10.755,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy siedemset pięćdziesiąt pięć złotych, Część 14 - w wysokości 9.352,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy trzysta pięćdziesiąt dwa złote, Część 15 - w wysokości 11.152,00 zł, słownie: jedenaście tysięcy sto pięćdziesiąt dwa złote, Część 16 - w wysokości 6.031,00 zł, słownie: sześć tysięcy trzydzieści jeden złotych, Część 17 - w wysokości 2.959,00 zł, słownie: dwa tysiące dziewięćset pięćdziesiąt dziewięć złotych, Część 18 - w wysokości 8.876,00 zł, słownie: osiem tysięcy osiemset siedemdziesiąt sześć złotych Część 19 - w wysokości 9.654,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt cztery złote, Część 20 - w wysokości 11.111,00 zł, słownie: jedenaście tysięcy sto jedenaście złotych, Część 21 - w wysokości 9.813,00 zł, słownie: dziewięć tysięcy osiemset trzynaście złotych, Część 22 - w wysokości 10.930,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy dziewięćset trzydzieści złotych, Część 23 - w wysokości 10.899,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych, Część 24 - w wysokości 14.532,00 zł, słownie: czternaście tysięcy pięćset trzydzieści dwa złote, Część 25 -w wysokości 8.589,00 zł, słownie: osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt dziewięć złotych, Część 26 - w wysokości 8.200,00 zł, słownie: osiem tysięcy dwieście złotych. 10.2 Wadium może być wniesione w następujących formach:  pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 03 1020 1026 0000 1702 0233 1056 ( w tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy i numer postępowania).  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w kancelarii ogólnej. 4. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach