Przetargi.pl
wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem z emulsją asfaltową na terenie Powiatu Tczewskiego

Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie
    ul. Armii Krajowej 84 84
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem z emulsją asfaltową na terenie Powiatu Tczewskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Opis Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych grysem z emulsją asfaltową - z materiału zamawiającego (lub wykonywanie innych robót remontowych przy wykorzystaniu samochodu samowyładowczego oraz pracowników) - zgodnie ze sztuką budowlaną a także wykonanie oznakowania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu sporządzonym w oparciu o rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 10.10.2000 r. (Dz. U. Nr 90, poz. 1006). 2.2 Zaoferowana stawka cenowa remontu cząstkowego nawierzchni obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, - dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, - przygotowanie uszkodzonego miejsca nawierzchni (oczyszczenie dna i krawędzi, usunięcie wody), - rozłożenie i zagęszczenie materiałów, - odtransportowanie sprzętu z placu budowy, - oczyszczenie i uporządkowanie placu budowy. Bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. 2.3 Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem następujących warunków: - wykonawca musi zapewnić minimum jedną ekipę składającą się z minimum trzech osób z pojazdem o ładowności minimum 5 ton, wyposażoną w beczkę do transportu emulsji asfaltowej (do jednorazowego załadunku 500 l emulsji), sprzęt do załadunku oraz wszelkie niezbędne narzędzia do prowadzenia prac. Ekipa musi posiadać minimum jeden telefon komórkowy - stały kontakt z zamawiającym. - roboty będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. W roku 2009 zlecono ok. 600 godz pracy ekipy. Podane ilości należy traktować jedynie jako pomoc w określeniu orientacyjnej wielkości przedmiotu zamówienia - nie mogą one stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wykonawcy wobec zamawiającego. Są to jedynie prognozowane ilości na rok 2010 - rzeczywiste ilości będą zależne od bieżących potrzeb zamawiającego. - przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za prawidłowe oznakowanie robót. - roboty wykonawca musi rozpocząć w oparciu o telefoniczne lub pisemne zlecenie od zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania. Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia. - rozliczanie następować będzie zbiorczo na koniec każdego miesiąca na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót. Wykonawca ma obowiązek każdorazowo zgłosić do Zamawiającego godzinę rozpoczęcia i zakończenia robót. Godziny nie potwierdzone zgłoszeniem do Zamawiającego nie będą zapłacone. - Wykonawca jest zobowiązany do wskazania Zamawiającemu stałej godziny przerwy śniadaniowej pracowników trwającej 15 minut, która będzie odliczana od płatnego czasu pracy. W zależności od potrzeb istnieje możliwość wystąpienia konieczności wydłużenia czasu pracy Wykonawcy do 10 godzin na dobę. - załadunek materiałów (grysu i emulsji) przez ekipę Wykonawcy będzie się odbywał każdego dnia rano i będzie potwierdzany dokumentem RW. - czas trwania prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót. Zakres i czas robót ustali każdorazowo zamawiający z wykonawcą. - zaoferowane stawki będą stałe bez względu na porę roku, godzinę oraz miejsce wykonywania usługi. - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie podczas transportu i na placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach