Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych gminnych dróg na terenie Gminy Sieradz – część 1

GMINA SIERADZ ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, ul. Armii Krajowej 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SIERADZ
    ul. Armii Krajowej 5
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    REGON: 730934520
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych gminnych dróg na terenie Gminy Sieradz – część 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno – asfaltowymi z mechanicznym obcinaniem uszkodzonych krawędzi o średniej głębokości ubytku 4cm (100 kg/m2) i spryskaniem emulsją. Mieszanka mineralno – asfaltowa dla ruchu KR-1 o uziarnieniu 0-12,8mm – 1 000 m2.2) Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, każdorazowo uzgodnić z Zamawiającym zakres wykonywanych robót (oznaczenie w terenie ilości, rodzaju, powierzchni ubytków).3) Zamówienie realizowane będzie według zapotrzebowania zgłoszonego przez Zamawiającego.4) Czas podjęcia przez Wykonawcę robót polegających na wykonaniu remontów stanowi kryterium oceny ofert. Maksymalny czas podjęcia przez Wykonawcę robót od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego określa się na 72 godziny. Przez „podjęcie przez Wykonawcę robót polegających na wykonaniu remontów” należy rozumieć rozpoczęcie robót w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w zgłoszeniu. 5) Wykonanie zamówienia będzie się odbywać na drogach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodniony sposób, z zachowaniem szczególnej ostrożności przy wykonywaniu tego typu prac i odpowiednim oznakowaniu. Za ewentualne kolizje i nieszczęśliwe wypadki wynikające ze złej organizacji prac remontowych odpowiedzialność ponosi Wykonawca.6) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2022.1510 z późn. zm.) przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, roboty związane z wykonywaniem remontów cząstkowych (obowiązek ten nie dotyczy kierownika budowy / robót).Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały określone we wzorze umowy – załącznik Nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach