Starostwo Powiatowe w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Tanowska 8
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4328100 , fax. 091 3178900
- Data zamieszczenia: 2010-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Policach
ul. Tanowska 8 8
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4328100, fax. 091 3178900 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2010 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z remontem cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2010 roku. Wykaz dróg przewidzianych do remontu cząstkowego wraz z szacunkowymi ilościami prac, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Łączna długość dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego - 166,50 km. W ramach remontu cząstkowego nawierzchni będą wykonywane: a) remont nawierzchni grysami i emulsją; jednostkowa cena rozliczeniowa za wbudowanie 1 tony grysów otaczanych emulsją, szacunkowa ilość prac do wykonania 524,00 tony b) remont nawierzchni masą mineralno-bitumiczną; jednostkowa cena rozliczeniowa za wykonanie 1 m2 remontu, przy średniej grubości warstwy 4,0 cm, szacunkowa ilość prac do wykonania 949,00 m2. 2) Szacunkowe ilości planowanych do wykonania usług służą do obliczenia wartości zamówienia i nie muszą być wykorzystane w całości. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazano w szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Zasady ogólne: Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy obejmuje wykonanie następujących prac: - usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. Wykonawstwo powinno odbywać się zgodnie ze wszystkimi normami obowiązującymi w tym zakresie. Jednostką obmiaru są jednostki podane w ofercie cenowej oraz specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. Ceną jednostki obmiarowej jest wartość jednostkowa brutto skalkulowana przez wykonawcę, uwzględniająca: - wartość robocizny, - wartość materiałów i kosztów ich zakupu, - wartość pracy sprzętu, - obowiązujących narzutów, - zysku kalkulacyjnego i obowiązujących podatków. W oparciu o przedmiot zamówienia obowiązkiem Wykonawcy wobec Zamawiającego w zakresie rozliczenia wykonanych prac jest: a) przestrzeganie właściwego prowadzenia dokumentów, ze szczególnym uwzględnieniem: - dziennych wpisów określających zakres wykonanych prac z podziałem na głębokości likwidowanych uszkodzeń, ilość wbudowanych ton, ich lokalizację (numer i nazwę drogi lub jej odcinek), - dziennych wpisów zużytych materiałów ogółem z podziałem na ich rodzaje, - księga obmiarów powinna znajdować się w miejscu wykonywania prac. b) z wykonywanych prac wykonawca przedstawiać będzie w okresach miesięcznych zestawienie ilości wykonanych prac z podziałem na poszczególne dni wykonywania remontu, wykazem wyremontowanych odcinków dróg oraz zestawieniem zużytych materiałów. Podstawą do rozliczenia prac będzie ilość faktycznie wykonanych prac potwierdzonych protokolarnie przez Komisję odbierającą pracę. Rozpoczęcie prac danego dnia i ich zakończenie winno być zgłoszone telefonicznie, faxem lub drogą elektroniczną na adresy Zamawiającego, podane w SIWZ. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania prac zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Staroście Polickiemu do zatwierdzenia, projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 PLN. (słownie złotych: cztery tysiące)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa - naprawa Kontenera Dowódczo - Sztabowego KDS.ŁC - 02 rozkładanego na bazie kontenera 20 stopowego
Dodano: 2016-06-27 - Obsługa konserwatorska Inspektoratów ZUS w Gryficach, Gryfinie, Pyrzycach,Świnoujściu oraz w O/ZUS w Szczecinie przy ul. J.Matejki 22 i obiektu ZUS w Miedzyzdrojach.
Dodano: 2016-05-06 - Świadczenie usług obsługi konserwatorskiej w obiektach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Dodano: 2016-03-02 - Wykonywanie drobnych napraw, konserwacji i usuwanie awarii instalacji budynkowych w lokalach użytkowych stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
Dodano: 2016-02-11 - Prowadzenie całodobowego pogotowia lokatorskiego (zabezpieczanie i usuwanie awarii) oraz konserwacji instalacji i ogólnobudowlanej w budynkach stanowiących zasób Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie
Dodano: 2016-02-08 - Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę
Dodano: 2015-12-01 - Przedmiotem zamówienia jest modernizacja tomografu komputerowego ECLOS 16 nr seryjny: E1134, rok produkcji: 2009, producent: Hitachi Medical Corporation, Japonia, znajdującego się w Szpitalu Zdunowo, w zakresie modernizacji oprogramowania wraz z dostawą i wymianą na nowe o wyższych parametrach zestawów pierścieni ślizgowych i szczotek mocy (nr sprawy: 35/U/modern.tomograf/2015)
Dodano: 2015-06-11 - Przedmiotem zamówienia jest modernizacja tomografu komputerowego ECLOS 16 nr seryjny: E1134, rok produkcji: 2009, producent: Hitachi Medical Corporation, Japonia, znajdującego się w Szpitalu Zdunowo, w zakresie modernizacji oprogramowania wraz z dostawą i wymianą na nowe o wyższych parametrach zestawów pierścieni ślizgowych i szczotek mocy (nr sprawy: 33/U/tomograf modern./2015)
Dodano: 2015-05-28 - Usługa konserwatorska Inspektoratów ZUS w Gryficach, Gryfinie, Pyrzycach i Świnoujściu
Dodano: 2015-05-11 - Usługa konserwatorska Inspektoratów w Gryficach, Gryfinie, Pyrzycach i Świnoujściu
Dodano: 2015-03-10