Przetargi.pl
Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę

Jednostka Wojskowa 3294 ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska 32
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2015-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 3294
    ul. Połczyńska 32 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, naprawa i obsługa serwisowa technicznych urządzeń wspomagających ochronę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia świadczenie usług w zakresie konserwacji, naprawy i obsługi serwisowej urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej systemów sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) systemów kontroli dostępu (SKD) oraz systemów telewizji przemysłowej (STVP) - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznik nr 6a-f do SIWZ - formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie nr 1 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6a do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 2 - Jednostka Wojskowa 3294, ul. Połczyńska 32, ul. Wiejska 7, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7b do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6b do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 3 - Placówka Żandarmerii Wojskowej, ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7c do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6c do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 4 - Jednostka Wojskowa 3937, ul. Wojska Polskiego 1, 72-331 Mrzeżyno, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7d do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6d do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 5 - Jednostka Wojskowa 3775 Chojnice, 72-304 Pruszcz k/Gryfic, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7e do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6e do SIWZ - formularz cenowy; Zadanie nr 6 - Jednostka Wojskowa 1872, ul. Zagórska 21, 72-320 Trzebiatów, szczegółowy opis i zakres zamówienia zawiera załącznik nr 7f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia oraz załącznik 6f do SIWZ - formularz cenowy; Szczegółowe warunki realizacji zamówienia: 1) Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych, serwisowanie oraz naprawy urządzeń i instalacji SSWiN, SKD i STVP, zgodnie z: a) Normą Obronną NO-04-A004-8:2010 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8:Eksploatacja) b) PN-93-E-8390/14 lub równoważną (Systemy alarmowe. Wymagania ogólne) 2) Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przepisami: a) Ustawy o ochronie osób i mienia z 22 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 ze zmian.) b) Ustawy o ochronie informacji niejawnych z 5 sierpnia 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228 ze zmian.) 3) Zgodnie z Normą Obronną NO-04-A004-8:2010, część 1: Wymagania ogólne, pkt 2.1, w przypadku uszkodzenia systemów alarmowych klasy SA3 oraz SA4, wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia naprawy w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia awarii. 4) Wykaz urządzeń i części systemów alarmowych, podlegających konserwacji i naprawie oraz szczegółowy zakres prac, zawiera załącznik nr 7a-f do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia 5) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa Projekt umowy stanowiący załączniku nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena za jedną roboczogodzinę naprawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach