Przetargi.pl
Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 w 2017 roku na terenie Powiatu Konińskiego.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. Świętojańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2430280 , fax. 63 2430280
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Świętojańska 20 d
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2430280, fax. 63 2430280
    REGON: 311060783
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 w 2017 roku na terenie Powiatu Konińskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 w 2017 roku na terenie Powiatu Konińskiego. Przedmiotowe zamówienie podzielone jest na 3 części (Rejony): Część 1 - Rejon I na terenie gmin – Golina, Kazimierz Biskupi, Kleczew, Wilczyn Część 2 - Rejon II na terenie gmin – Ślesin, Sompolno, Wierzbinek, Skulsk, Kramsk Część 3 - Rejon III na terenie gmin – Krzymów, Stare Miasto, Rychwał, Rzgów, Grodziec. Przedmiotowe zamówienie (w każdym Rejonie) należy wykonać w sposób następujący: 1) oznakowania miejsca prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu, 2) pionowe obcięcie (diamentowymi piłami tarczowymi) uszkodzenia na głębokość umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt figury geometrycznej np. prostokąta lub przy użyciu frezarki drogowej umożliwiającej frezowanie nawierzchni asfaltowej na zimno na określoną głębokość, 3) usunięcie luźnych okruchów nawierzchni wraz z wywozem rumoszu na miejsce wskazane przez Zamawiającego, 4) usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu suchego, 5) dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziarn grysu, żwiru, piasku i pyłu przy użyciu sprężarki lub zamiatarek, 6) spryskanie dna i krawędzi naprawianego miejsca emulsja asfaltową, 7) rozłożenie mieszanki betonu asfaltowego przy pomocy łopat i listwowych ściągaczek oraz listew profilowych do 10m2. Naprawę miejsc uszkodzonych powyżej 10m2 należy wykonać poprzez układarkę mechaniczną do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego, 8) wykonanie zagęszczenia rozłożonej masy mineralno-bitumicznej walcem, 9) po rozłożeniu mieszanki oraz zagęszczeniu krawędzie naprawianego miejsca należy uszczelnić emulsja asfaltową w ilości 0,8-1,0 kg/m2 i zasypanie drobnym kruszywem o wielkości ziarna do 4mm w kolorze taki samym jak kruszywo z którego wykonano naprawianą nawierzchnię. Wykonawca musi dysponować następującym sprzętem dla każdego rejonu na który składa ofertę: 1)przycinarki z diamentowymi tarczami tnącymi, o mocy co najmniej 10kW lub podobne działające urządzenia do przycinania krawędzi uszkodzonych warstw bitumicznych 2)frezarka samojezdna lub urządzenie frezujące zamocowane na pojeździe do tego przystosowanym 3)młoty pneumatyczne 4)sprężarki o wydajności od 2 do 5m3 powietrza na minutę, przy ciśnieniu od 0,3 do 0,8 MPa 5)szczotki mechaniczne o mocy co najmniej 10kW z wirującymi dyskami z drutów stalowych. o średnicy od 200mm. 6)walcowe lub garnkowe szczotki mechaniczne (preferowane z pochłaniaczami zanieczyszczeń) zamocowane na specjalnych pojazdach samochodowych. 7)skrapiarki do emulsji asfaltowej 8)walce stalowe wibracyjne o ciężarze 8t 9)walec ogumiony o ciężarze 8t 10)walec stalowy o ciężarze do 2,5t 11)termos do przewozu masy w niskich temperaturach 12)układarka mechaniczna do układania mieszanek asfaltowych o szerokości układania min. 3,5 mb. Oznakowanie robót zabezpiecza Wykonawca na własny koszt, zgodnie z wykonanym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Starostę Konińskiego projektem organizacji ruchu. Zamawiający w ciągu roku określał będzie lokalizację, zakres oraz termin wykonania remontu. Przewidywany zakres remontu ogółem to ok. 9.500,00 m2 (Rejon I – ok. 3.000,00 m2, Rejon 2 – ok. 3.500,00 m2, Rejon III – ok. 3.000,00 m2). Zamawiający zastrzega, iż ilości mogą ulec zmianie, w zależności od cen jednostkowych i możliwości finansowych Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania pełnego zakresu ilościowego określonego w niniejszej SIWZ. Niewykorzystanie pełnego zakresu ilościowego nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w stosunku do Zmawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach