Przetargi.pl
wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem

Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Armii Krajowej 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2012-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Tczewie
    ul. Armii Krajowej 84 84
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem oraz koniecznych regulacji urządzeń technicznych obcych w ulicach i drogach powiatowych na terenie Powiatu Tczewskiego 2.2 Zakres planowanych robót obejmuje: a) wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem ułożonym zgodnie ze sztuką budowlaną, b) wykonanie koniecznej wymiany podbudowy (w uzgodnieniu z zamawiającym i inspektorem nadzoru), c) wykonanie koniecznych regulacji urządzeń technicznych obcych znajdujących się w pasie drogowym, d) wykonanie oznakowania robót zgodnie z projektem organizacji ruchu sporządzonym w oparciu o rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23.09.2003 r. (Dz. U. Nr 177 poz. 1729). Opis: Wykonanie poszczególnych robót wyszczególnionych w pkt 2.1 obejmuje: - wykonanie robót zgodnie z SST, - rozbiórkę, wywóz i utylizację materiałów z rozbiórki, - uporządkowanie placu budowy, - tymczasowe oznakowanie obszaru robót. Bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. Warstwa nawierzchni z betonu asfaltowego może być układana, gdy temperatura otoczenia jest nie niższa od +5 stopni C dla wykonywanej warstwy grubości powyżej 8 cm i + 10 stopni C dla wykonywanej warstwy grubości mniejszej lub równej 8 cm. Nie dopuszcza się układania mieszanki mineralno-asfaltowej na mokrym podłożu, podczas opadów atmosferycznych oraz silnego wiatru (V powyżej 16 m/s). 2.3 Szczegółowy opis robót zawarty jest w załączonych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru. 2.4 Warunki prowadzenia robót: Przystąpienie do przetargu jest jednoznaczne z zaakceptowaniem następujących warunków: a) roboty będą zlecane zależnie od bieżących potrzeb zamawiającego - niemożliwe jest zaplanowanie ich orientacyjnych ilości. Ilości przyjęte do kalkulacji cenowej są jedynie szacunkiem sporządzonym na podstawie roku ubiegłego oraz wysokości posiadanych środków na rok 2012. Zlecenia poszczególnych robót będą w formie wystawiane pisem-nej (załącznik nr 3 do SIWZ) z określoną wartością robót. Zamawiający nie ponosi od-powiedzialności za przekroczenie wartości robót określonej w zleceniu. b) przed przystąpieniem do pierwszego zlecenia wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia zatwierdzonego wzorcowego projektu oznakowania robót, który będzie stosowany przez cały okres trwania umowy. Wykonawca wskaże osobę odpowiedzialną za prawidłowe oznakowanie robót. c) wykonawca musi przystąpić do wykonywania prac nawet w przypadku zlecenia mini-malnej ilości - tj. przy zużyciu 2 m3 asfaltobetonu. d) wykonawca jest zobowiązany do zgłoszenia wyciętych ubytków (gotowych do zalania) do zamawiającego w celu umożliwienia wykonania dokładnego obmiaru ilości wbudowanego materiału. e) roboty wykonawca musi rozpocząć w oparciu o pisemne zlecenie od zamawiającego najpóźniej w ciągu 2 dni od daty jego otrzymania. Wykonawca w miarę możliwości przystąpi do robót w dniu otrzymania zlecenia. Prace będą prowadzone nieprzerwanie do czasu wykonania całego zakresu robót lub wykorzystania środków finansowych (ew. przerwy mogą wynikać jedynie z przyczyn atmosferycznych). f) Zamawiający wymaga aby w okresie największej kumulacji robót (ok. marzec - czerwiec) wykonawca dysponował minimum dwoma pełnymi, niezależnie pracującymi ekipami remontowymi. g) rozliczanie następować będzie fakturami częściowymi wystawianymi za wykonanie danego zlecenia na podstawie protokołów odbioru wykonanych robót oraz obmiarów powykonawczych potwierdzających wykonanie danego zakresu prac. h) czas trwania prac zależeć będzie od stopnia trudności i zakresu robót. Zakres i czas robót ustali każdorazowo zamawiający z wykonawcą. i) zaoferowane stawki na poszczególne części zadania będą stałe bez względu na porę roku, godzinę, miejsce oraz wykonywania usługi. W wyjątkowych sytuacjach istnieje możliwość wystąpienia konieczności wykonania remontu w godzinach nocnych. j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody, do których dojdzie na placu budowy od momentu rozpoczęcia robót do czasu ich protokolarnego odbioru. k) odbiory robót będą się odbywały zgodnie z zapisami § 8 Istotnych postanowień umowy. l) ewentualne drobne roboty dodatkowe niezbędne do realizacji zlecenia będą rozliczane kosztorysem powykonawczym wg stawek średnich cen z narzutami Sekocenbud z ubiegłego kwartału dla województwa Pomorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach