Przetargi.pl
WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG BITUMICZNYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO

Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Mazowiecka 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7753679, 7753258 , fax. 022 7753679
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
    ul. Mazowiecka 10 10
    05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7753679, 7753258, fax. 022 7753679
    REGON: 01327010000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE REMONTÓW CZĄSTKOWYCH DRÓG BITUMICZNYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów cząstkowych dróg bitumicznych na terenie powiatu nowodworskiego. Zamawiający, w zależności od charakterystyki i lokalizacji powstałych uszkodzeń będzie zlecał wykonanie remontów cząstkowych wg następujących technologii: - przy użyciu mieszanek mineralno - bitumicznych na gorąco, (masa grysowo - żwirowa), - na bazie emulsji asfaltowej i grysów, - przy użyciu mieszanek mineralno - bitumicznych na zimno. Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 14 000,00 euro i jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniający wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj; - uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, - których przedmiotem działalności jest wykonywanie remontów cząstkowych dróg bitumicznych, oraz zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedno lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia, przy czym wartość tego zamówienia jest nie mniejsza niż 200000,00 zł. - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący właściwym potencjałem kadrowym i technicznym zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - kierownik robót zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane w zakresie drogowym oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W zakresie sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, Wykonawca winien dysponować co najmniej: piłą do cięcia asfaltu, młotem do skuwania asfaltu, skrapiarką, walcem, (zagęszczarką) oraz samochodem dostawczym. Wskazane jest również (nie jest to warunek konieczny) - dysponowanie recyklerem. - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj; przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający , że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, lub złożą oświadczenie, że w przypadku wyboru ich oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy. - przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 z późn. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 p.z.p. zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 1 do oferty), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 2 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.3 aktualne zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (załącznik nr 3 i 4 do oferty), (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) W/w dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty: 2.1 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - kierownik robót zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane w zakresie drogowym zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, (załącznik nr 5 do oferty), (konsorcjum - wykaz osób i podmiotów będzie oceniany łącznie) 2.2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, (do oceny spełnienia warunku doświadczenia Zamawiający wymaga udokumentowania jednego lub więcej zamówień odpowiadających swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu, przy czym wartość tego zamówienia jest nie mniejsza niż 200 000,00 zł) - (załącznik nr 6 do oferty), (konsorcjum - co najmniej jeden Wykonawca musi spełnić warunek) 2.3 wykaz części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, (załącznik nr 7 do oferty). 2.4 Wykaz sprzętu koniecznego do wykonania zamówienia, (do oceny spełnienia warunku potencjału technicznego Wykonawca winien dysponować co najmniej: piłą do cięcia asfaltu, młotem do skuwania asfaltu, skrapiarką, walcem, (zagęszczarką) oraz samochodem dostawczym. Wskazane jest również (nie jest to warunek konieczny) - dysponowanie recyklerem. (załącznik nr 8 do oferty). Ponadto do oceny spełniania wymaganych warunków należy załączyć: 1. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł, lub oświadczenie, że w przypadku wyboru ich oferty, ubezpieczenie OC na taką sumę zostanie zawarte przed podpisaniem umowy (załącznik nr 9 do oferty). 2. zaakceptowane przez Wykonawcę istotne postanowienia umowy lub oświadczenie stwierdzające ich akceptację, (załącznik nr 10 do oferty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowodworski.pl www.bip.nowodworski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach