Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg
- Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II 45
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 6794040 w. 47 , fax. 029 6794040
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
ul. Jana Pawła II 45 45
07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
tel. 029 6794040 w. 47, fax. 029 6794040
REGON: 55066782400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Specjalista ds. rozliczeń na świadczenie usługi polegającej na rozliczeniu projektu pn: Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Gminy Brańszczyk- realizowanego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia będzie powołanie specjalisty ds. rozliczeń na świadczenie usługi polegające na rozliczeniu projektu pn: Internet szansą wszechstronnego rozwoju mieszkańców Gminy Brańszczyk- realizowanego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu -eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 33 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.branszczyk.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania
Dodano: 2016-07-27 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3 599 996,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2016-06-24 - Usługa udzielenia pożyczki długoterminowej o łącznej wartości 1 500 000,00 PLN.
Dodano: 2016-06-21 - Usługa udzielenia pożyczki w kwocie 6.000.000,00 PLN w okresie 38 miesięcy
Dodano: 2016-06-10 - Najem 100 sztuk mobilnych terminali płatniczych oraz obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy pomocy kart płatniczych na wynajętych terminalach
Dodano: 2016-06-01 - Udzielenie i obsługa długoterminowego kredytu bankowego w kwocie 3 599 996,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu
Dodano: 2016-05-23 - USŁUGA SFINANSOWANIA RESTRUKTURYZACJI ZADŁUŻENIA SPDSK POPRZEZ SPŁATĘ WIERZYTELNOŚCI NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 K.C. (SUBROGACJA) - REJZAMPUB/15/2016
Dodano: 2016-04-14 - USŁUGA SFINANSOWANIA RESTRUKTURYZACJI ZADŁUŻENIA SPDSK POPRZEZ SPŁATĘ WIERZYTELNOŚCI NA PODSTAWIE ART. 518 § 1 K.C. (SUBROGACJA) - REJZAMPUB/10/2016
Dodano: 2016-03-10 - Ogłoszenie o zamówieniu na kredyt/pożyczkę
Dodano: 2016-02-16 - Wybór Pośrednika Finansowego w celu zarządzania Funduszem Pożyczkowym na terenie województwa lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego o maksymalnej wartości 1.500.000,00 zł netto związanych z zarządzaniem Funduszem Pożyczkowym w ramach Projektu Systemowego pn. Wsparcie inżynierii finansowej na rzecz rozwoju ekonomii społecznej, realizowanego w ramach Działania 1.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Dodano: 2016-02-10