Przetargi.pl
Wykonanie rekultywacji składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie

Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 21-400 Łuków, ul. Partyzantów 6b
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (025) 7982317, 7982204 , fax. (025) 7982204
  • Data zamieszczenia: 2016-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Partyzantów 6b 6b
    21-400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. (025) 7982317, 7982204, fax. (025) 7982204
    REGON: 71006367200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puik.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rekultywacji składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne przy ul. Świderskiej 128 w Łukowie. Zamówienie obejmuje następujące obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonanie robót przygotowawczych, w tym m. innymi: a) ustanowienie własnego kierownictwa robót i obsługi geodezyjnej, b) zaprowadzenie dokumentacji rekultywacji, c) protokolarne przyjęcie terenu robót budowalnych , w tym stanu drogi wewnętrznej Zamawiającego, udostępnianej Wykonawcy do używania w okresie trwania umowy, prowadzącej od zjazdu, z granicy drogi wojewódzkiej Łuków-Kock, do skarpy składowiska (na długości ok. 260 m), d) organizacja zaplecza socjalnego i technicznego związanego z wykonywaniem zamówienia, e) uzyskanie - jeżeli będzie to konieczne - właściwej decyzji administracyjnej w zakresie transportu odpadów wskazanych przez Zamawiającego na cele rekultywacji. 2) Ukształtowanie pryzmy odpadów, na które to roboty składają się: a)Wykarczowanie krzewów i zarośli na obszarze składowiska - w szczególności dotyczy to części starego składowiska (ok. 0,95 ha), z której odpady należy przemieścić na rekultywowaną pryzmę. Biomasę z karczunku Wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt i w swoim zakresie, przestrzegając przy tym odpowiednich przepisów o odpadach i o ochronie środowiska. Część drobniejszej i czystej biomasy pochodzącej z karczunku, po uprzednim rozdrobnieniu własnym sprzętem na zrębki, Wykonawca będzie mógł przekazać nieodpłatnie, po uzgodnieniu ilości i jakości, Zamawiającemu. b) przemieszczenie odpadów z części starego składowiska (ok. 0,95 ha) na rekultywowaną pryzmę. Należy usunąć wszystkie odpady - aż do gruntu rodzimego. Obszar po odpadach należy dokładnie wyrównać ziemią i zniwelować z użyciem sprzętu mechanicznego (równiarka, spychacz gąsiennicowy). c) rozplantowanie i zagęszczenie odpadów oraz uformowanie pryzmy składowiska zgodnie z projektem rekultywacji. 3) Wykonanie warstwy wyrównawczej okrywy rekultywacyjnej, w tym przetransportowanie i zagospodarowanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego (Zał. Nr 9 SIWZ), 4)Wykonanie warstwy odgazowującej (p. Aneks nr 1 do projektu rekultywacji - Zał. Nr 2 do SIWZ). 5) Przebudowa instalacji odgazowania składowiska, na którą składają się: a) sprawdzenie stanu technicznego oraz rzędnej posadowienia każdej studni odgazowującej w odniesieniu do rzędnej geomembrany w miejscu danej studni. W razie konieczności należy w ramach zamówienia naprawić uszkodzenia studni (względnie wymienić je na nowe) oraz odpowiednio wyregulować ich posadowienie do odpowiedniej rzędnej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania, b) odcięcie starych przewodów przesyłowych biogazu od poszczególnych studni z pozostawieniem tych przewodów w odpadach. Należy ułożyć i przyłączyć nowe przewody przesyłowe w warstwie wyrównawczej/odgazowującej. c) spięcie całej instalacji ze stacją spalania biogazu oraz uruchomienie stacji, d) inwentaryzacja geodezyjna całej instalacji odgazowania. 6) Uszczelnienie czaszy i skarp składowiska folią PEHD gr. 1mm. 7) Wykonanie warstwy drenażowej z maty geokompozytowej. 8) Wykonanie warstwy podglebia i warstwy glebotwórczej w tym, w ramach umówionej ryczałtowej kwoty wynagrodzenia, przetransportowanie i zagospodarowanie odpadów wskazanych przez Zamawiającego (Zał. Nr 9 do SIWZ). 9) Wykonanie odwodnienia czaszy składowiska (rowy i koryta opaskowe odwadniające). 10) Wykonanie drogi wjazdowej z placem manewrowym. 11) Wykonanie obsiewu pryzmy składowiska mieszanką traw i roślin motylkowych, w takim czasie i w taki sposób, aby w dacie odbioru końcowego był uzyskany zielony efekt pryzmy zrekultywowanego składowiska odpadów. 12) Przywrócenie do stanu pierwotnego drogi wewnętrznej Zamawiającego (w końcowej fazie rekultywacji), wykorzystywanej przez Wykonawcę na potrzeby realizacji zamówienia, na odcinku od bramy wjazdowej terenu składowiska do drogi wjazdowej prowadzącej na skarpę składowiska (na długości ok. 260 m) poprzez jej naprawę w tym także podbudowy i zniszczeń asfaltu, wskutek korzystania z niej przez samochody Wykonawcy i ciężki sprzęt w okresie rekultywacji składowiska. 13) Oczyszczenie zbiorników i uporządkowanie otoczenia pompowni odcieków ze składowiska. 14) Uporządkowanie terenu z usunięciem odpadów wraz z odtworzeniem uszkodzonych nasadzeń oraz niwelacja z uzupełnieniem gruntu - w rejonie wykonywanych robót oraz w pasie otaczającym zrekultywowaną pryzmę. 15) Oczyszczenie trzech piezometrów , odnowienie ich nadpowierzchniowych części (oczyszczenie i pomalowanie) oraz wykonanie wokół nich powierzchni utwardzonej w kształcie kwadratu o długości boku 2 m, z kostki brukowej o grubości 6 cm, zabezpieczonej obrzeżem betonowym o wysokości 20 cm. 16) Wykonanie tablicy informacyjnej z informacjami o dofinansowaniu inwestycji ze środków NFOŚiGW zgodnie z Instrukcją oznakowania przedsięwzięć ze środków NFOŚiGW, dostępną na stronie internetowej NFOŚiGW. 17) Zabezpieczenie i dostarczenie wszystkich niezbędnych materiałów, wyposażenia oraz sprzętu w celu wykonania rekultywacji (w tym zagospodarowanie, w ramach umówionej ryczałtowej kwoty wynagrodzenia, odpadów udostępnionych przez Zamawiającego zgodnie z Zał. Nr 9 do SIWZ. 18) Prowadzenie i dokumentowanie czynności geodezyjnych od początku rekultywacji przez cały jej proces, z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej przedmiotu umowy i potwierdzeniem jej przyjęcia do zasobów powiatowych włącznie. 19) Prowadzenie dziennika rekultywacji przez wyznaczonego ze strony Wykonawcy kierownika robót. 20) Zapewnienie przez Wykonawcę udostępnienia w każdym czasie terenu prowadzonych robót w celu dokonania oględzin i przeprowadzenia kontroli przez Zamawiającego oraz organy kontrolne, w tym przez Inspekcję Ochrony Środowiska, Urząd Marszałkowski w Lublinie, NFOŚiGW, WFOŚiGW. 21) Bieżące zabezpieczenie i końcowe przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, a w tym: dokumentacji projektowej, materiałowej, protokołów badań, dokumentacji geodezyjnej oraz dokumentacji faktograficznej z przebiegu realizacji poszczególnych etapów robót w sposób umożliwiający przeprowadzenie w każdym czasie jej weryfikacji. 22) Protokolarne przekazanie przedmiotu rekultywacji Zamawiającemu i uczestniczenie przy odbiorze końcowym Zamawiającego i ew. udziałem przedstawicieli organów, o których mowa w ust. 2 p. 20. UWAGA: roboty określone w pozycjach 12, 13, 14, 15, 16 w zakresie terminu wykonania i kosztów należy uwzględnić w poz. 4.1 Harmonogramu rzeczowo-finansowego (Zał. Nr 13). Dla potrzeb niniejszego postępowania przetargowego i w celu przygotowania oferty przez Wykonawców, szczegółowy opis robót objętych zamówieniem, warunki ich wykonywania oraz stan istniejący instalacji odgazowania, określa dokumentacja, którą stanowią załączniki do niniejszej SIWZ, to znaczy: 1) Projekt zamienny rekultywacji składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Łukowie, opracowany przez ALDAR Artur Soszyński, Warszawa sierpień 2013r. 2) Aneks nr 1ze stycznia 2015 roku do Projektu zamiennego jw., obejmujący zmiany w zakresie technicznego sposobu ujmowania i odprowadzania gazu składowiskowego. Uwaga: przyjęte w Aneksie rury perforowane ?110 mm należy zastąpić rurami o średnicy ? 63 mm, które ma obowiązek zapewnić Wykonawca. Zapis w aneksie (strona 6) w brzmieniu: UWAGA: Ponieważ Inwestor jest w posiadaniu rur perforowanych z PE100; SDR17; ?110 mm, w ilości 290 m, przyjęto wykorzystanie ich do ułożenia części projektowanych ciągów drenażowych, co pokazano na Rysunkach 4 i 4A nie jest aktualny. 3) Aneks z dnia 30 listopada 2015 r. do Projektu zamiennego jw., 4) Dokumentacja pomocnicza dotycząca istniejącej instalacji odgazowania, to znaczy: a. Wybrane elementy zrealizowanego Projektu odgazowania złoża odpadów na terenie Składowiska odpadów przy ul. Świderskiej w Łukowie (autor projektu: INŻYNIERIA PRO EKO Sp. z o.o. Warszawa, kwiecień 2008r.), b. Opracowanie pt. Wykonanie inspekcji i określenie sposobu przywrócenia sprawności i zabezpieczenia działania instalacji odgazowania na składowisku odpadów w Łukowie pod katem przyszłej rekultywacji - EKOINŻYNIERIA Ryszard Kalicki, Warszawa, luty 2014r., z zastrzeżeniem wymagań określonych w Rozdz. II ust.1 p.5 pp. b, c. Dokumentacja techniczno-ruchowa pt. Instalacja odsysania i utylizacji biogazu wysypiskowego - Instytut Energetyki, Oddział Techniki Cieplnej ITC w Łodzi, d. Opracowanie pt. Przegląd okresowy z inspekcją stanu technicznego i funkcjonalnego stacji kontenerowej odsysania i utylizacji biogazu wysypiskowego - Instytut Energetyki - Instytut Badawczy, Oddział ITC w Łodzi, grudzień 2013r. 5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 6) Przedmiar robót rekultywacyjnych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puik.lukow.pl w zakładce Przetargi (SIWZ bez dużych map, rysunków)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach