Przetargi.pl
Wykonanie przyłączy do istniejącej kanalizacji podciśnieniowej wraz z montażem studni i zaworów próżniowych, do granicy posesji, w miejscowości Ciszyca, Łęg, gm. Konstancin-Jeziorna

Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 756 48 10, 717-53-85 , fax. 022 756 48 85, 7564608
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. 022 756 48 10, 717-53-85, fax. 022 756 48 85, 7564608
    REGON: 01327104500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przyłączy do istniejącej kanalizacji podciśnieniowej wraz z montażem studni i zaworów próżniowych, do granicy posesji, w miejscowości Ciszyca, Łęg, gm. Konstancin-Jeziorna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres projektu obejmuje: 1) wytyczenie w terenie trasy rurociągów, miejsc posadowienia studni, kolizji z uzbrojeniem podziemnym przez obsługę geodezyjną Wykonawcy; 2) wykonanie projektu organizacji ruchu (dla drogi powiatowej); 3) wykonanie robót ziemnych wraz z niezbędną wymianą gruntu, ewentualne odwodnienie wykopów, uzyskanie odpowiedniego stopnia zagęszczenia gruntu potwierdzonego formalnie przez uprawnioną osobę; 4) naprawa i utwardzenie uszkodzonych nawierzchni drogowych po robotach ziemnych; 5) wykonanie przewiertu ok.8mb. (działka nr 206 w Ciszycy); 6) wykonanie włączenia przyłączy kanalizacyjnych do istniejących przewodów podciśnieniowych pod nadzorem eksploatatora sieci; 7) montaż rurociągów kanalizacji podciśnieniowej z rur PE 100 SDR 17 śr. zew. 90 mm, 110 mm, zgrzewanych doczołowo; 8) oznakowanie trasy rurociągów; 9) montaż studni i zaworów podciśnieniowych ISEKI wraz z modułem sterującym, kablem monitoringowym o długości odpowiadającej długości przyłącza + zapas 5m, regulacja zaworów podciśnieniowych; 10) wykonanie odpowiednich prób szczelności; 11) rozruch wykonanych odcinków sieci i uzyskanie akceptacji eksploatatora sieci, szkolenie pracowników obsługi; 12) porządkowanie terenu robót po zakończeniu prac; 13) przygotowanie dokumentacji powykonawczej w rozumieniu zapisów ustawy prawo budowlane; 14) przygotowanie protokołów odbiorów technicznych, badań, instrukcji obsługi, aprobat technicznych, atestów, deklaracji zgodności. 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: teren wsi Ciszyca, Łęg - gmina Konstancin-Jeziorna 3. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia 1) Podstawą wypłacenia faktury : - w wysokości do 80% wartości wynagrodzenia ryczałtowego jest zakończenie wszystkich robót, zgłoszone pisemnie przez Wykonawcę; - w wysokości do 20% wartości wynagrodzenia ryczałtowego jest podpisanie przez Zamawiającego bezusterkowego protokołu odbioru końcowego; - Zapłata następuje w terminie 21 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT. 2) Zaleca się Wykonawcom zapoznanie się ze specyfiką terenu i warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 3) Zamawiający oczekuje od Wykonawców odpowiedniego przygotowania kadrowego i technicznego, które pozwoli na terminowe i efektywne wykonanie prac objętych zamówieniem. 4) Do obowiązków Wykonawcy należy : a) przejęcie frontu robót; b) zagospodarowanie terenu budowy na własny koszt oraz zapłata na rzecz odpowiednich podmiotów kosztów zużycia wody, energii oraz zrzutu ścieków w okresie realizacji robót w wysokości c) wynikającej z faktycznego zużycia; d) obsługa geodezyjna budowy; e) utrzymanie porządku, ochrona mienia znajdującego się na terenie budowy; f) przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż. w trakcie wykonywania robót; g) wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego, z harmonogramem wykonania robót, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, sztuką budowlaną h) stosowanie materiałów i urządzeń posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną wykonanego przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 2 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. Warunek graniczny spełnia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykażą, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane (minimum jedno zamówienie) kanalizacji sanitarnej (minimum 50.000,00 zł. brutto), oraz wykażą, iż osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia, (w tym minimum jedna osoba, pełniąca obowiązki kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o przepis art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz wykażą, iż posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz posiadają aktualne zaświadczenie naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (minimum jedno zamówienie) odpowiadające swoim rodzajem (tj. wykonanie kanalizacji sanitarnej ) i wartością (minimum 50.000,00 zł. brutto) roboty budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty budowlane te zostały wykonane należycie. Informacje o należytym wykonaniu zamówienia winny literalnie wynikać z brzmienia dokumentów potwierdzających. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności (w tym minimum jedna osoba, pełniąca obowiązki kierownika budowy w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, w oparciu o przepis art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r., nr 5, poz.42 z późn. zm.). Do wykazu należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię uprawnień w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej oraz przynależności do właściwej terytorialnie Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów. 8. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konstancin.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach