Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg
- Adres: 01-217 Warszawa, ul. Kolejowa 19/21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 862 80 01 , fax. 022 8628021
- Data zamieszczenia: 2009-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
ul. Kolejowa 19/21 19/21
01-217 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 862 80 01, fax. 022 8628021
REGON: 00700128000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ohp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa 121 szt. stojaków na ulotki, 121 szt. systemów wystawienniczych typu roll-up, 121 szt. tablic informacyjnych, 121 szt. tablic korkowych, 121 szt. ścianek wystawienniczych prostych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa 121 szt. stojaków na ulotki, 121 szt. systemów wystawienniczych typu roll-up, 121 szt. tablic informacyjnych, 121 szt. tablic korkowych, 121 szt. ścianek wystawienniczych prostych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921703
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 7 426,22 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta dwadzieścia sześć złotych 22/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, musi przedstawić dokumenty wymienione w pkt 3.5.1 i 3.5.2. i następne SIWZ. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń. Ocena spełniania warunków zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument stwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej 1. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2. zastępuje je się dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumentem takim będzie aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 3.5.3. Dowód wpłaty wymaganego wadium przetargowego Dla ważności oferty niezbędne jest załączenie do oferty dowodu wniesienia wymaganego wadium przetargowego (dowód wpłaty wadium na dobro wskazanego w specyfikacji rachunku Zamawiającego) lub załączenie do oferty papierów wartościowych (oryginał) określonych w specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ohp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH, SZAF METALOWYCH ORAZ WÓZKA REGAŁOWEGO, TABLIC REKLAMOWYCH I SŁUPKÓW OGRODZENIOWYCH
Dodano: 2016-06-21 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA I MEBLI BIUROWYCH
Dodano: 2016-04-05 - Zakup i dostawa tablicy pamiątkowej dla Projektu: Rozbudowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na obszarze Miasta i Gminy Wołomin zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2007-2013
Dodano: 2015-11-06 - Zakup i dostawę tablicy pamiątkowej dla Projektu: Budowa i remont sieci kanalizacyjnych w gminie Wołomin oraz modernizacja urządzeń technicznych zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów POIiŚ na lata 2007-2013
Dodano: 2015-11-06 - Wykonanie koncepcji ujednoliconego systemu informacji wizualnej usprawniającej komunikację wewnątrz obiektu CO-I oraz wykonanie i montaż tablic informacyjnych w Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie w Warszawie, nr sprawy PN-161/15/DW
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie oraz dostawa 100 tablic informacyjnych wraz z kompletnym wyposażeniem umożliwiającym ich montaż.
Dodano: 2015-05-29 - Dostawa tablic informacyjnych lub reklamowych dla beneficjentów działań wdrażanych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Dodano: 2014-02-12 - Materiały na potrzeby projektu pt. -OHP jako realizator usług rynku pracy- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2013-08-29 - Dostawa tablic informacyjnych lub reklamowych dla beneficjentów działań wdrażanych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego objętych Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Dodano: 2013-03-08 - Materiały na potrzeby projektu pt. -OHP jako realizator usług rynku pracy- współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Dodano: 2012-11-06