Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim ogłasza przetarg
- Adres: 97300 Piotrków Trybunalski, ul. Słowackiego 114/118
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 447 327 400 , fax. 447 327 405
- Data zamieszczenia: 2017-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Trybunalskim
ul. Słowackiego 114/118
97300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
tel. 447 327 400, fax. 447 327 405
REGON: 140700034 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.unipt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przyłacza światłowodowego pomiędzy budynkami UJK w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przyłącza światłowodowego pomiędzy budynkiem A a budynkiem B Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Filia w Piotrkowie Tryb. ul. Słowackiego 114/118 .Celem prac jest modernizacja traktu światłowodowego przy maksymalnym wykorzystaniu istniejących tras kablowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót zawiera : - opis przedmiotu zamówienia, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 200,00 zł (słownie złotych: dwieście złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 3. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy FDP.2301.17.17”. 4. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy PZP. 6. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b) ustawy PZP. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga w tym zakresie szczegółowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona będzie zobowiązany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień składania dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w tym : 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, sporządzony według załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji , oraz załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej 1 roboty budowlanej porównywalnej z przedmiotem zamówienia pod względem rodzaju, o wartości brutto nie mniejszej niż: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) . 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiedzialnych za realizację robót, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia ,niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy PZP, oraz pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ w rozdz. VII.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
Dodano: 2024-05-17 - Alejki w Parku Źródła Olechówki
Dodano: 2024-05-16 - „Remont lok. nr 28 przy ul. Włókienniczej 16 oraz docieplenie ściany zachodniej budynku - 2 części”
Dodano: 2024-05-16 - Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-05-16 - Remont budynków Zagrody Ludowej w Lipcach Reymontowskich
Dodano: 2024-05-16 - "Rozbudowa infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Dalików"
Dodano: 2024-05-16 - ROZBUDOWA WEJŚCIA DO BUDYNKU GŁÓWNEGO TOMASZOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.”- ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
Dodano: 2024-05-15 - Budowa i modernizacja dróg w gminie Buczek
Dodano: 2024-05-15 - Adaptacja pomieszczeń dla potrzeb pracowni rentgenowskiej Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w "Kutnowskim Szpitalu Samorządowym" Sp. z o.o.
Dodano: 2024-05-14 - Zakup, dostawa, montaż i demontaż urządzeń klimatyzacji zlokalizowanych w Hali Targowej ul. Mała 2 w Łodzi zgodnie z załączonym opisem przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2024-05-14