Przetargi.pl
Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku/siedziby Oddziału regionalnego KRUS w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-389 Kielce, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3481900, 3481904 , fax. 413 481 920
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego
    25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3481900, 3481904, fax. 413 481 920
    REGON: 12513262002030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku/siedziby Oddziału regionalnego KRUS w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót budowlanych polegających na remoncie elewacji budynku siedziby KRUS OR Kielce przy ulicy Wojska Polskiego 65B. Przedmiot zamówienia obejmuje remont elewacji budynku OR KRUS, altany śmietnikowej i czerpni powietrza oraz naniesienie logo na frontową część ściany budynku OR. 2.Powierzchnia ścian budynku przeznaczonego do remontu wynosi 2318,15 m2, Szczegółowe informacje dotyczące zakresu robót zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ, Przedmiar robót – Załącznik nr 10 do SIWZ- nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym przy sporządzaniu kalkulacji cenowej. 3. Obowiązki i zakres odpowiedzialności Wykonawcy: a)Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy zorganizowanie, prowadzenie i nadzorowanie wykonania przedmiotu zamówienia. b)Wykonawca robót jest odpowiedzialny za wykonanie robót zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną. c)Wykonawca zobowiązuje się wykonać prace zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo budowlane i aktami wykonawczymi do niej, przepisami BHP i ppoż., Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej. d)Wykonawcy powinni przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. e)Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. f)Dokumentacja techniczna budynku udostępniona jest do wglądu u Zamawiającego. g)Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. h)Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca wspólnie z Zamawiającym opracuje "Harmonogram prac". i)Szczegółowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. j)Wykonawca we własnym zakresie i z własnych środków zapewni sprzęt i materiały niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. k)Użyte materiały powinny być w pierwszym gatunku jakościowym, posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniać pełną sprawność eksploatacyjną. l)Wykonawca dostarczy atesty, certyfikaty i inne dokumenty stwierdzające jakość użytych materiałów odnośnie dopuszczenia do zastosowania w obiektach użyteczności publicznej. m)Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów należy rozumieć jako przykładowe parametry minimalne oczekiwane przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych pod względem parametrów technicznych. n)W przypadku zastosowania materiałów równoważnych należy dołączyć opis techniczny proponowanych rozwiązań oraz załączyć karty katalogowe. o)Zamawiający udostępni pobór energii elektrycznej i wody. p)W trakcie prowadzenia prac budynek KRUS będzie funkcjonował w sposób normalny. Godziny urzędowania Zamawiającego 7.15-15.15. q)Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić budynek oraz okolicę budynku do stanu czystości tak, aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. r) Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenie gospodarcze do przechowywania sprzętu i narzędzi. s)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace będące przedmiotem zamówienia w godzinach urzędowania Zamawiającego. W uzasadnionych przypadkach, na wniosek Wykonawcy Zamawiający wyrazi zgodę na kontynuowanie robót budowlanych poza godzinami urzędowania. Roboty budowlane mogą być prowadzone w obecności upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. t) Z chwilą rozpoczęcia prac stanowiących przedmiot zamówienia, Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r., poz. 701, ze zm.) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. - Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2018r., poź. 799, ze. zm.). 4.Zamawiający wymaga od Wykonawców zatrudnienia przy realizacji robót budowlanych osób bezpośrednio wykonujących roboty malarskie i tynkarskie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania oraz zastosowanie sankcji w przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia na umowę o pracę zawarte są w treści wzoru umowy. 5.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 6. Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, b)Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.6 ustawy, c)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, d)Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej, e)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, f)Zamawiający żąda wskazania (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442110-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium wynosi 3.000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100). Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10 lipca 2019r. do godziny 11:00. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nazwa banku i nr rachunku bankowego: NBP O/O Kielce 42 1010 1238 0840 5518 9320 0000, - Nazwa i adres Zamawiającego:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce - Tytuł: „Wadium – przetarg nieograniczony Nr spr. 0500-OP.261.0.2.2019 - „Remont elewacji KRUS OR Kielce”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym powyżej rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 3. W przypadku składania wadium w formie poręczenia lub gwarancji Wykonawca powinien zapewnić, aby te dokumenty zostały sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierały co najmniej: - dokładną nazwę Zleceniodawcy-Wykonawcy, - dokładną nazwę i adres beneficjenta poręczenia/gwarancji- Zamawiającego ,- dokładną nazwę i adres poręczyciela/gwaranta, - termin ważności poręczenia/gwarancji- który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert, - zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacji gdy zaistnieje jedna z przesłanek określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem „WADIUM” i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 4.Zamawiający odrzuci ofertę, która nie zostanie zabezpieczona wadium przez Wykonawcę lub Wykonawca wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 5.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 10, po wyborze najkorzystniejszej oferty (lub po unieważnieniu postępowania), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 6,, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.9.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożą odrębne oferty mogą złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą/Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Wypełniony formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo/-wa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: - kto go udziela, - wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, -zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach