Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego w okresie 36 miesięcy

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-556 Wrocław, Borowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 733 11 40 , fax. 071 733 11 49
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego
    Borowska 213
    50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 733 11 40, fax. 071 733 11 49
    REGON: 28901200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego w okresie 36 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przeglądów okresowych sprzętu medycznego w okresie 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w formularzach cenowych i wzorze umowy – stanowiących Rozdziały IV i VII SIWZ Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział IV SIWZ Zamawiający możliwość składania ofert częściowych. Ofertę można złożyć na całość zamówienia lub na poszczególne pakiety: Numer pakietu Nazwa pakietu Pakiet nr 12 Wykonanie przeglądów okresowych lamp operacyjnych prod. Drager w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 13 Wykonanie przeglądów okresowych lamp operacyjnych prod. Trumpf w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 14 Wykonanie przeglądów okresowych stołów operacyjnych prod. Brumaba w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 15 Wykonanie przeglądów okresowych stołów operacyjnych prod. Famed w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 16 Wykonanie przeglądów okresowych stołów operacyjnych prod. Trident Med. w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 19 Wykonanie przeglądów okresowych urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowej różnych producentów w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 20 Wykonanie przeglądów okresowych aparatów do fakoemulsyfikacji oraz witrektomii prod DORC w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 21 Wykonanie przeglądów okresowych aparatu do fakoemulsyfikacji oraz lasera okulistycznego prod. Alcon w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 25 Wykonanie przeglądów okresowych lamp medycznych prod. Famed w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 26 Wykonanie przeglądów okresowych amp medycznych róznych producentów w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 33 Wykonanie przeglądów okresowych aparatów EEG prod. Elmiko w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 34 Wykonanie przeglądów okresowych aparatów EEG prod. Nicolet Biomedica w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 35 Wykonanie przeglądów okresowych zestawu do badań izokinetycznych prod. Biodex Medical w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 36 Wykonanie przeglądów okresowych wstrzykiwaczy kontrastu prod. Liebel w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 37 Wykonanie przeglądów okresowych wstrzykiwaczy kontrastu prod. Bracco w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 42 Wykonanie przeglądów okresowych lasera do stymulacji Neurolas w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 43 Wykonanie przeglądów okresowych lasera holomowego w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 44 Wykonanie przeglądów okresowych laserów okulistycznych prod. ARC Laser w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 45 Wykonanie przeglądów okresowych lasera okulistycznego IRIDEX w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 46 Wykonanie przeglądów okresowych lasera okulistycznego SLT Solutis w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 47 Wykonanie przeglądów okresowych lasera okulistycznego YAG |Switch w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 48 Wykonanie przeglądów okresowych lasera terapeutycznego LT1000 w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 49 Wykonanie przeglądów okresowych lasera urologicznego OmniPulse w okresie 36 miesięcy Pakiet nr 50 Wykonanie przeglądów okresowych lasera zielonego prod. Wolf w okresie 36 miesięcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia o spełnieniu tych warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) oświadczenia wymienione w pkt VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 3) Wypełnione Formularze cenowe, stanowiące Rozdział nr VII SIWZ. 3)1. Formularze cenowe wypełnione zostaną ściśle wg wzorów zamawiającego, bez dokonywania jakichkolwiek zmian i poprawek, brak choćby jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pisemne pełnomocnictwo, o ile to pełnomocnictwo nie wynika z dokumentów rejestrowych. Ww. pełnomocnictwo w swojej treści musi spełniać wymogi formalno – prawne określone w Kodeksie Cywilnym zawierające zapis, że osoba upełnomocniona ( pełnomocnik ) może występować w imieniu firmy, którą reprezentuje w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem jej danych tj.: imienia i nazwiska, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, należy przedstawić w formie oryginału lub poświadczonej przez notariusza zgodności kopii/odpisu z dokumentem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach