Przetargi.pl
Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 678 36 22 , fax. 043 678 20 21
  • Data zamieszczenia: 2010-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 043 678 36 22, fax. 043 678 20 21
    REGON: 00030841300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-poddebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Poddębicach, określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy, na warunkach określonych w umowie, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. Kod CPV - 50421000-2. 3.2 Przegląd techniczny winien być wykonany zgodnie z zaleceniami producenta danego urządzenia, dokumentacją techniczną i warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów BHP. 3.3 W zakres przedmiotu umowy wchodzi przeprowadzenie przeglądów okresowych zgodnie z częstotliwością i terminem wykonania podanymi przez Zamawiającego, z uwzględnieniem: - kontroli zużycia części mechanicznych, - sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego, - sprawdzenie bezpieczeństwa elektrycznego z uwzględnieniem skuteczności zerowania lub uziemienia, - wymiana elementów podlegających naturalnemu zużyciu eksploatacyjnemu typu żarówka, bateria, bezpiecznik, - sprawdzenie i regulacja parametrów pracy aparatu zgodnie z danymi podanymi przez producenta, - konserwacja części mechanicznych polegająca na oczyszczeniu i przesmarowaniu zgodnie z zaleceniami producenta, - ocena stanu technicznego urządzenia pod kątem ewentualnych napraw i remontów z podaniem szczegółowej kalkulacji części zamiennych i robocizny, - sporządzenie dokumentu będącego podstawą dopuszczenia urządzenia do eksploatacji bądź wycofania z eksploatacji (typu Orzeczenie Techniczne, Certyfikat Zgodności, Świadectwo Dopuszczenia itp.), - sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nie kwalifikujących się do naprawy. Po wykonaniu powyższych czynności Wykonawca ma obowiązek sporządzić Raport Serwisowy lub inny równoważny dokument potwierdzający wykonanie powyższych czynności wraz z wyszczególnieniem części zamiennych oraz określeniem czy sprzęt jest sprawny i nadaje się do dalszej eksploatacji. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przeglądu technicznego aparatury medycznej, na zasadach określonych we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ i w terminie 7 dni od daty złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3.5 Zamawiający zastrzega sobie stałość cen przez okres obowiązywania umowy za wyjątkiem zmian stawki podatku VAT, które to obowiązują z chwilą wprowadzenia ich stosowanymi przepisami. 3.6 Dopuszcza się zmiany umowy polegające na obniżeniu ceny jednostkowej za wykonaną usługę. 3.7 Zamawiający może, w przypadku wycofania aparatu z eksploatacji z przyczyn technicznych, zmniejszyć zakres przedmiotowy zamówienia. 3.8 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.9 Opłata za dojazd do Zamawiającego powinna być wliczona w cenę usługi. Podana przez Wykonawcę cena musi zawierać wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę z tytułu wykonania usługi Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-poddebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach