Przetargi.pl
WYKONANIE PRZEBUDOWY WEJŚCIA DO BUDYNKU USC OBEJMUJĄCE REMONT SCHODÓW, DOSTAWĘ I MONTAŻ PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z WYKONANIEM ŚCIANKI OPOROWEJ PRZY ISTNIEJĄCYCH SCHODACH ZEWNĘTRZNYCH, PRZEBUDOWA I ARANŻACJA WNĘTRZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA - URZĘDU STANU CYWILNEGO

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, ul. Pasaż Rudowskiego 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7327796 , fax. 044 7327798
  • Data zamieszczenia: 2013-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    ul. Pasaż Rudowskiego 10 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7327796, fax. 044 7327798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PRZEBUDOWY WEJŚCIA DO BUDYNKU USC OBEJMUJĄCE REMONT SCHODÓW, DOSTAWĘ I MONTAŻ PLATFORMY DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH WRAZ Z WYKONANIEM ŚCIANKI OPOROWEJ PRZY ISTNIEJĄCYCH SCHODACH ZEWNĘTRZNYCH, PRZEBUDOWA I ARANŻACJA WNĘTRZ CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA - URZĘDU STANU CYWILNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót: ROBOTY BUDOWLANE 1. RODZAJ INWESTYCJI. Teren, na którym realizowany jest obiekt nie jest objęty ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. W granicach opracowywanego terenu i w bezpośrednim sąsiedztwie nie występują obszary i obiekty podlegające ochronie na podstawie przepisów odrębnych i obszary ograniczonego użytkowania. Realizacja inwestycji obejmuje remont schodów zewnętrznych polegający na wymianie okładzin kamiennych, wykonaniu platformy dla osób niepełnosprawnych przebudowę chodnika przy schodach. 2. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI. Działka nr 302 zlokalizowana jest w Piotrkowie Trybunalskim. Na opracowywanym terenie znajduje się budynek Urzędu Miasta -Urząd Stanu Cywilnego, teren jest uzbrojony. 3. FUNKCJA ZABUDOWY I ZAGOSPODAROWANIA TERENU. 1) Funkcja zabudowy i zagospodarowania terenu według wydanych warunków w decyzji o lokalizacji celu publicznego nr 53:2012. 2) Projektowane elementy zagospodarowania terenu obejmujące budowę platformy dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę ciągów pieszych. Zasady kształtowania ładu przestrzennego według wydanych warunków w decyzji o lokalizacji celu publicznego nr 53/2012. Projektowana inwestycja nie narusza interesów osób trzecich. Na opracowywanym terenie nie obowiązują nakazy, zakazy, dopuszczenia oraz ograniczenia w zagospodarowaniu terenu. Prowadzenie inwestycji powinno odbywać się zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami ochrony przyrody - ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o ochronie przyrody (Dz. U. Nr 92, poz. 880 ze zmianami), zgodnie z art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z 2001 roku z późniejszymi zamianami). Planowana inwestycja znajduje się w obszarze podlegającym ochronie konserwatorskiej i wymaga pozwolenia Wojewódzkiego Konserwatora Zbytków. Działka położona poza granicami terenów górniczych, obszarów narażonych na niebezpieczeństwo powodzi i terenów narażonych na osuwanie mas ziemnych. 4. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI ZAGOSPODAROWANIA TERENU. - Powierzchnia zabudowy projektowana - 2,50 m2 III. PROJEKT BUDOWLANY 1. PRZEZNACZENIE I CHARAKTERYSTYKA OGÓLNA. Zadaniem projektowym było opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej swoim zakresem przebudowę i remont schodów zewnętrznych oraz przebudowę i aranżację wnętrz w budynku Urzędu Miasta w Piotrkowie Trybunalskim. Zakres robót do zrealizowania w ramach projektu: - rozebranie istniejącej okładziny kamiennej schodów, - wykonanie szybu i podestu oraz platformy dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie sufitów podwieszonych oraz elementów ozdobnych w ciągach komunikacyjnych, - przebudowa instalacji elektrycznej oświetlenia, - wykonanie prac wykończeniowych (malowanie, tapety, itp.). 2. FUNKCJA POMIESZCZEŃ. Projektowany remont części pomieszczeń w poziomie parteru nie zmienia ich dotychczasowej funkcji, ma on na celu podniesienie walorów estetycznych remontowanych pomieszczeń. 3. EKSPERTYZA TECHNICZNA DOTYCZĄCA WYKONYWANYCH PRAC. Ekspertyza techniczna dotyczy części budynku, w której projektowany jest remont schodów zewnętrznych oraz remont pomieszczeń. Budynek o konstrukcji murowanej z elementami żelbetowymi. Projektowany remont pomieszczeń oraz schodów zewnętrznych nie powoduje naruszania elementów konstrukcyjnych budynku. Wykonanie prac remontowo-adaptacyjnych prowadzić należy w oparciu o projekt, z zachowaniem warunków technicznych wykonania i odbioru robót, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Roboty należy prowadzić pod nadzorem osób posiadających stosowne uprawnienia budowlane. IV. WIELKOŚCI CHARAKTERYSTYCZNE POMIESZCZEŃ PARTER: Zestawienie projektowanych pomieszczeń i powierzchni: 1:01. Hol 23,57 m2 1:02. Korytarz 18,58 m 2 Razem: 42,15 m2 V. ROZWIĄZANIA KONSTRUKCYJNO-MATERIAŁOWE. 1. FUNDAMENTY. 1.1. Ławy fundamentowe. Zaprojektowano ławy fundamentowe żelbetowe monolityczne, wylewane na mokro z betonu klasy B-20 zbrojone stalą klasy A-III (34 GS), A-0 (St0S). Posadowienie fundamentów budynku przyjęto na poziomie -1,00 m w odniesieniu do poziomu chodnika przy schodach. Pod ławy fundamentowe wykonać podkład z betonu B-10 grubości warstwy 10 cm. Wymiary ław fundamentowych oraz szczegóły ich wykonania przedstawiono na rysunkach - rzut fundamentów oraz rysunkach konstrukcyjnych ław fundamentowych. 1.2. Ściany fundamentowe. Ściany fundamentowe do wysokości grubości 25 murowane z bloczków betonowych na zaprawie cementowej. 2. PŁYTY ŻELBETOWE. Płyty żelbetowe, monolityczne z betonu klasy B-20 zbrojone prętami ze stali klasy A-III (34 GS), A-0 (St0S) wg rysunków konstrukcyjnych. 3. PLATFORMA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. Platforma nieobudowana zewnętrzna śrubowa o wysokości podnoszenia 2,20m. 4. OKŁADZINA KAMIENNA SCHODÓW Istniejącą kamienną okładzinę schodów oraz cokołu w obrębie wejścia należy rozebrać. W jej miejsce projektuje się wykonanie nowej okładziny kamiennej z granitu gr. 3cm. Demontaż, czyszczenie, piaskowanie, malowanie balustrad przy schodach wraz z ponownym montażem. 5. TYNKI WEWNĘTRZNE, UZUPEŁNIENIA TYNKÓW. Tynki wewnętrzne remontowanej części budynku w razie potrzeby, w miejscach gdzie ich powiązanie z ścianą jest luźne należy skuć. Uzupełnienie tynków wewnętrznych na remontowanych ścianach, ościeżach oraz uzupełnienia tynków po wykonanych robotach instalacyjnych wykonać jako cementowo-wapienne kat. III. Ściany krzywe bądź nierówne doprowadzić do równej płaszczyzny szczególnie w korytarzu. Na powierzchniach ścian, sufitów pod malowanie emulsyjne należy wykonać gładzie gipsowe. 6. ELEMENTY PODWIESZONE. Elementy podwieszone oraz sufity wykonane zostaną z płyty gipsowo-kartonowej na stelażu metalowym ocynkowanym z profili systemowych dla sufitów podwieszonych. W elementy dekoracyjne wbudowane zostanie oświetlenie 7. ELEMENTY DREWNIANE. Elementy drewniane zabezpieczające ściany należy poddać renowacji. Elementy drewniane pionowe zabezpieczające ościeża z kątowników 50x50mm. Listwy przypodłogowe korytarza należy wymienić na drewniane wys. 20cm. 8. MALOWANIE I KOLORYSTYKA. Okładzina kamienna schodów wejściowych płyty kamienne -granit, Malowanie sufitów oraz ścian do sztukaterii włącznie, w remontowanych pomieszczeniach - emulsyjne po uprzednim wykonaniu gładzi gipsowych. Na ścianach korytarza poniżej sztukaterii przyklejona zostanie tapeta winylowa o nieregularnej fakturze w formie pionowych tłoczonych pasów w kolorze stalowo szarym. Ściany holu poniżej sztukaterii malowane farbą sylikonową lub akrylową w kolorze NCS 0618-G54Y. Malowanie elementów drewnianych korytarza(odboje ścienne, kątowniki zabezpieczające ościeża oraz drzwi) lakierobejcą w kolorze naturalnego dębu. Malowanie istniejących drzwi korytarza emalią do renowacji na kolor RAL 1018. 9. INSTALACJE. Przebudowywane pomieszczenia wymagają przebudowy na tym poziomie instalacji z włączeniem się w istniejące. Projektowana modernizacja instalacji: - elektrycznej: oświetlenia ROBOTY SANITARNE Przesunięcie rur spustowych, podłączenie kratki ściekowej podszybia do istniejącej KS. ROBOTY ELEKTRYCZNE Instalacja oświetlenia. Instalację oświetlenia wykonać przewodem YDY 3x1,5 pod tynkiem. Do wykonania instalacji oświetlenia stosować osprzęt p/t. Instalację przyłączyć do istniejącej instalacji elektrycznej ciągów komunikacyjnych. Do oświetlenia schodów zewnętrznych zastosować kolumny 4800 LED 88. Kolumny przymocować przy pomocy uchwytów do ścian bocznych schodów lub ustawić na fundamencie B-60 wkopanym w ziemię (wybór należy do inwestora). Słupy zasilić kablem YKY 3x2,5. Kabel prowadzić pod tynkiem w rurach osłonowych PCV. Pomiędzy słupami należy poprowadzić taśmę Fe:Zn 20x4 którą przyłączyć do GSU budynku. W słupach należy zamontować kablowe złącze słupowe TB-11, przez które jest prowadzona linia kablowa. Każdą oprawę należy zasilić przewodem YDYżo 3x2,5. Jako element sterujący linią oświetleniową zastosować cyfrowy programator astronomiczny zamontowany w obudowie RN65 1x6. Instalację zabezpieczyć w rozdzielnicy wyłącznikiem nadmiarowym S301B10. Kabel przyłączyć do istniejącej instalacji budynku. Ochrona przeciwporażeniowa realizowana jest poprzez szybkie samoczynne wyłączenie obwodów. Uwaga: Całość robót wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami zawartymi w warunkach technicznych wykonywania i odbioru robót budowlano montażowych część V instalacje elektryczne. Po zakończeniu prac wykonać pomiary skuteczności działania środków ochrony przeciwporażeniowej. 2. WYMAGANIA OGÓLNE WYKONANIA ROBÓT: a) Wszystkie roboty winny być prowadzone zgodnie z Prawem Budowlanym. b) Niezbędnym jest przed zgłoszeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z warunkami terenowymi realizacji robót. c) Zamówienie należy wykonać ściśle wg projektu technicznego i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót d) Wszystkie materiały użyte do budowy muszą posiadać: - Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych. - Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub, Aprobatą techniczną w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. e)W kalkulacji ceny uwzględnić wykonanie w 4 (czterech) egzemplarzach: - dokumentacji powykonawczej, - map inwentaryzacyjnych, - niezbędnych protokołów badań i sprawdzeń, Powyższe dokumenty powinny być przekazane Zamawiającemu celem sprawdzenia nie później niż na 7 dni przed planowanym odbiorem całości zadania. f) Wykonawca wyłoniony w przetargu uzgodni harmonogram robót z Zamawiającym g) Wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji technicznej towarzyszą wyrazy lub równoważny , co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywanym w dokumentacji tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone w dokumentacji technicznej. Zgodę na zmianę w zastosowanych materiałach należy uzyskać przed wbudowaniem - potwierdzoną przez inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piotrkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach