Przetargi.pl
Wykonanie przebudowy ulic osiedla domów jednorodzinnych w Sokołach: Solidarności, Marsz. J. Piłsudskiego, Kard. St. Wyszyńskiego, Ks. J. Popiełuszki i drogi gminnej we wsi Kruszewo Głąby.

Gmina Sokoły ogłasza przetarg

  • Adres: 18-218 Sokoły, Rynek Mickiewicza 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 4763010 w. 328 , fax. 0-86 4763012
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sokoły
    Rynek Mickiewicza 10 10
    18-218 Sokoły, woj. podlaskie
    tel. 0-86 4763010 w. 328, fax. 0-86 4763012
    REGON: 45067022600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugsokoly.bip.podlaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie przebudowy ulic osiedla domów jednorodzinnych w Sokołach: Solidarności, Marsz. J. Piłsudskiego, Kard. St. Wyszyńskiego, Ks. J. Popiełuszki i drogi gminnej we wsi Kruszewo Głąby.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy ulic osiedla domów jednorodzinnych w Sokołach: Solidarności, Marsz. J. Piłsudskiego, Kard. St. Wyszyńskiego, Ks. J. Popiełuszki i drogi gminnej we wsi Kruszewo Głąby o łącznej długości 1,603.38 km obejmująca: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - usuniecie drzew - rozbiórki elementów dróg - wykonanie wykopów w gruntach I-V kat. - wykonanie nasypów - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych - koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża - warstwa odcinająca - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - nawierzchnie _wirowe - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - oznakowanie poziome - oznakowanie pionowe - krawężniki betonowe - obrzeża betonowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 30 000,00 zł. (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z póź. zm.) 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Sokołach nr 77876600050000082420000050, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Sokoły 18-218 Sokoły ul. Rynek Mickiewicza 10, pok.16 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 14.07.2009 r. do godz. 9:45 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po zawarciu umowy z wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. 8. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wycofa się z przetargu, zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium po otrzymaniu pisemnego zawiadomienia o wycofaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 2 zamówienia na roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontu lub odnowy nawierzchni ulic (dróg) z mas asfaltowych wraz z elementami dróg (chodniki) o długości min. 2,0 km oraz wartości zamówienia min 1 000.000,00 PLN brutto każde, potwierdzone dokumentami stwierdzającymi należyte wykonanie, b) dysponują lub będą dysponować osobami (minimum jedną z wymienionej specjalności), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, w specjalności: - drogowej bez ograniczeń (doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania robotami budowlanymi min. 5-letnie), c) dysponują lub będą dysponować sprzętem niezbędnym do wykonania zadania : - koparko - ładowarka samobieżna o pojemności łyżki min. 0,25 m3, - koparka podsiębierna o pojemności łyżko min. 0,60 m3, - spycharka gąsienicowa, - równiarka samojezdna, - samochody samowyładowawcze, - rozściełacz do mas bitumicznych szer. min. 5 m, - walec statyczny samojezdny min. 8 t , - walec wibracyjny samojezdny min. 8 t , - zagęszczarka gruntu 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 500.000,00 zł, - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min. 300.000,00 zł potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia). 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Dokumenty wymagane w ofercie : 1) formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ ), 2) kosztorys ofertowy (zawierający ilość robot , cenę jednostkową oraz wartość pozycji sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej i przedmiarów robót, obejmujący wszystkie pozycje przedmiarów, zestawienie zawierające wykaz procentowych wskaźników cenotwórczych (Koszty Ogólne, Koszty Zakupu, Zyski), stawkę roboczogodziny, zestawienie cen jednostkowych materiałów i sprzętu, 3) oświadczenie o udzieleniu 3-letniej gwarancji, 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 2. Dowód wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł /słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100/. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 (wg załącznika nr 2), 3) zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 p. 9 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł) wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy na kwotę min. 300.000,00 zł potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważny na dzień składania ofert, 9) wykaz zamówień (minimum 2) zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na roboty w zakresie budowy, przebudowy, remontu lub odnowy nawierzchni ulic (dróg) z mas asfaltowych wraz z elementami ulic (chodniki) o długości min. 2,0 km oraz wartości zamówienia min 1 000 000 PLN brutto każde, zawierający zakres, wartość, termin i miejsce realizacji wraz z dokumentami stwierdzającymi, iż prace zostały wykonane z należytą starannością - ( zgodnie z tabelą załącznik nr 3), 10) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz informacjami na temat posiadanych przez nich uprawnień, doświadczenia zawodowego w zakresie kierowania robotami budowlanymi, niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zgodnie z załącznikiem nr 4) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających wymagane w rozdz. V pkt.1, ppkt 2 b) SIWZ uprawnienia oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 11) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 5, 13) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 12, wykonawca wskazał sprzęt, którymi będzie dysponował. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia : 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w pkt. 3, ppkt. 1, 3, 4, 5, 6, 2) warunki dotyczące wymaganego doświadczenia, posiadanego potencjału technicznego i osobowego oraz sytuacji ekonomiczno - finansowej badane będą łącznie - dokumenty określone pkt. 3, ppkt. 7, 8, 9,10,11,12,13 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w pkt. 3 ppkt. 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, ppkt. 3, 4, 5, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) oraz Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ugsokoly.bip.podlaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach