Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
- Data zamieszczenia: 2020-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. +48343707100, fax. +48343707170
REGON: 15139900200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy pomieszczeń i sanitariatów przyziemia w budynku Bursy Miejskiej przy ul. Legionów 19/21 w Częstochowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń i sanitariatów przyziemia w budynku Bursy Miejskiej przy ul. Legionów 19/21 w Częstochowie. Zakres prac: -wykonanie remontu ścian, posadzek, sufitów, -wymiana drzwi wewnętrznych wykonanie otworów drzwiowych, - wykonanie ścian działowych, remont pomieszczenia aneksu socjalnego, remont wentylacji, przebudowa sanitariatów, remont – przebudowa instalacji elektrycznej, położenie wykładziny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa oraz dokumentacja projektowo-kosztorysowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.4. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadania w branży instalacyjno-sanitarnej
Dodano: 2024-04-26 - Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej poprzez budowę Punktu Informacyjnego dla Turystów
Dodano: 2024-04-22 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle
Dodano: 2024-04-22 - Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29