Starostwo Powiatowe w Piasecznie ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Chyliczkowska 14
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7572741 , fax. 022 7371158
- Data zamieszczenia: 2009-05-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Piasecznie
ul. Chyliczkowska 14 14
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
tel. 022 7572741, fax. 022 7371158
REGON: 01327098500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.piaseczno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie przebudowy pawilonu nr 2 w Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii, ul. Szpitalna 1. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie przebudowy pawilonu nr 2 w Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii, ul. Szpitalna 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w siwz, dokumentacji projektowej i STWiOR. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty wnosi odpowiednio wadium w wysokości: 60.000,00 zł. do upływu terminu składania ofert i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w tym dysponują: 1) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i pracami konserwatorskimi (mogą kierować wyłącznie osoby posiadające kwalifikacje, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r.) i legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: instalacje cieplne, wentylacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne, oraz ich instalowaniem w procesie budowy lub remontu i legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 3) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: instalacje elektryczne, oraz ich instalowaniem w procesie budowy lub remontu i legitymującym się przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000.000 zł., w tym dwóch w budynkach będących pod nadzorem Konserwatora Zabytków: 1) szpital lub Dom Pomocy Społecznej 2) rozbudowa i dobudowa obiektu, i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 5.podpiszą umowę na warunkach podanych w załączonym projekcie i udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres 3 lat. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia niezbędne do uznania oferty za ważną : 1)oferta wykonawcy złożona na formularzu ofertowym (załącznik do SIWZ nr 1) zawierająca: cenę ryczałtową brutto (z podatkiem VAT), termin wykonania (data) oraz okres udzielanej gwarancji, 2)kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie książki przedmiaru robót, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust 1. art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy -wzór - załączniki nr 5 i nr 6, 4)dowód wniesienia wadium, 5)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty powyższe muszą być złożone przez każdego wykonawcę), 6)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, imię i nazwisko osoby, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, wraz z jej uprawnieniami w specjalności ogólnobudowlanej, elektrycznej i wod.-kan. oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby (kierownika robót ) na listę członków właściwej izby (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie) -zgodnie z § 4 pkt 2 siwz, 7)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości ( w tym co najmniej trzy zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.000 000zł) oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, warunek ten mogą spełniać łącznie) - zgodnie z § 4 pkt 2 siwz, 8)oświadczenie o gotowości podpisania umowy na warunkach podanych w projekcie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie takie musi być złożone przez każdego wykonawcę lub pełnomocnika) lub parafowany druk projektu umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piaseczno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty remontowe w Powiatowym Domu Pomocy Społecznej w Czarnowie
Dodano: 2014-05-23 - Wykonanie robót budowlanych w budynku Domu Pomocy Społecznej Na Bachusa w Warszawie przy ul. Bachusa 7, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na filię Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu
Dodano: 2013-09-23 - Remont pomieszczeń Bielańskiego Środowiskowego Domu Samopomocy oraz remont schodów i podjazdu dla wózków inwalidzkich
Dodano: 2013-09-19 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Modernizacja obiektów Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu
Dodano: 2013-07-11 - Wykonanie obiektu Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu - w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły na filię Domu Pomocy Społecznej Na Przedwiośniu.
Dodano: 2010-12-06 - Wymiana grzejników w budynku mieskalnym DPS Sadowa
Dodano: 2010-10-04 - Termomodernizacja ścian szczytowych bloku żywieniowego budynku DPS Sadowa
Dodano: 2010-09-24 - Wykonanie remontu elewacji i pokrycia dachowego na budynku kaplicy wraz z budynkiem mieszkalnym i łącznikami.
Dodano: 2010-09-24 - Wykonanie zabezpieczenia przeciwwilgociowego scian piwnic oraz wykonanie drenażu opaskowego Pawilonów 4 i 5
Dodano: 2010-09-23 - Dostawa, montaż i uruchomienie kompletnych systemów sygnalizacji pożaru w pawilonach nr 1, 3 i 14
Dodano: 2010-09-22