Przetargi.pl
Remont bloku kuchennego w Przedszkolu Nr 271 przy ul. Broniewskiego 93 w Warszawie.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-824 Warszawa, ul. Przybyszewskiego 70/72
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8651935 , fax. 022 8644857
  • Data zamieszczenia: 2009-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Przybyszewskiego 70/72 70/72
    01-824 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8651935, fax. 022 8644857
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont bloku kuchennego w Przedszkolu Nr 271 przy ul. Broniewskiego 93 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont bloku kuchennego w Przedszkolu Nr 271 przy ul. Broniewskiego 93 w Warszawie. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty remontowe polegające na dostosowaniu pomieszczeń obiektu do obowiązujących przepisów w zakresie remontu pomieszczeń, wymianie stolarki drzwiowej, wymianie wind, wymianie instalacji elektrycznej, wymianie c.o., wymianie instalacji wod.kan., montażu wentylacji mechanicznej, demontażu istniejącego wyposażenia kuchni i zaplecza i ich ponowny montaż. Wykonanie i odbiór robót będą się odbywały w oparciu o: a)dokumentację projektową, b)specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; c)dokumenty, o których mowa w art. 30 ustawy - Prawo zamówień publicznych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz.1655 ze zmianami). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - wg wzoru w zał. Nr 2 do SIWZ; 2)dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Inne dokumenty wymagane w postępowaniu 1)Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2)Pełnomocnictwo, w sytuacji gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku złożenia oferty wspólnej, zgodnie z wymogami opisanymi w Części III pkt. 3 SIWZ. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przypadku : 1) zmiany dokumentacji projektowej przez Zamawiającego, nie prowadzącej do zmiany przedmiotu zamówienia, określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i umowie, w wyniku zaistnienia sytuacji, której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiana jest konieczna, tj. wad projektowych których Wykonawca nie miał obowiązku sprawdzić, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie zamówienia, ustala się następujący tok postępowania: a) gdy wykonanie robót z projektu zamiennego nie podwyższy wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust.1 umowy: a1) obniżenie wynagrodzenia za niewykonane roboty, a2) zlecenie wykonania robót wynikających z dokumentacji projektowej zamiennej, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, a w przypadku ich braku dla ustalenia ceny jednostkowej będą miały zastosowanie jako maksymalne średnie kwartalne stawki składników cenotwórczych (stawka robocizny netto, materiały wraz z kosztami zakupów, sprzęt, koszty pośrednie i zysk), publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD z okresu realizacji robót. W przypadku braku cen materiałów i sprzętu w wyżej wymienionym wydawnictwie wg cen rynkowych uzgodnionych z Zamawiającym, w oparciu o ogólnodostępne katalogi nakładów rzeczowych. W sytuacji powyższej aneks może dotyczyć ewentualnego obniżenia wynagrodzenia, jeżeli wartość robót z pkt.a2) jest niższa niż wartość z pkt. a1) lub/i terminu realizacji gdy zajdzie uzasadniona konieczność. b) gdy wykonanie robót z projektu zamiennego podwyższyłoby wynagrodzenie z § 3 ust.1 umowy: b1) obniżenie wynagrodzenia za niewykonane roboty; b2) wykonanie tych robót będzie przedmiotem odrębnego postępowania, ich wykonanie nie będzie przedmiotem niniejszej umowy. W tej sytuacji aneks dotyczyć będzie obniżenia wynagrodzenia oraz terminu realizacji gdy zajdzie uzasadniona konieczność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach